Page 79 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 79
merjenje vedenja turistov v praksi
Metodologija Pogostost Ciljni uporabnik Dostopnost
podatkov
Anketa preko pošte, spleta ali faksa med 6.000 ponudni- Mesečno
ki v turizmu. Sodelovanje je obvezno.
Telefonski intervju 3.500 naključno izbranih prebivalcev Letno
Švice. Vsa potovanja, tudi dnevna, za več kot 3 ure izven
kraja bivanja za največ 365 dni. Vse potovanja, ki se pona- Strokovna in splošna Neomejena
vljajo in vključujejo vedno enake aktivnosti, so izključena javnosti
Mednarodna s tehnikami merjenja in poročanja, ki so Občasno
prilagojena kontekstu Švice.
Spletna ali tiskana anketa. Mesečno
Sekundarna analiza podatkov drugih inštitucij (npr. Sta- Letna Strokovna in splošna Neomejena
tistični urad, GastroSuisse, Švicarsko pogodniško zdru- javnosti
ženje itd.).
25-minutna spletna in osebna anketa več kot 14.000 turi- Letna (od leta 2015 dalje) Strokovna in splošna Omejena (na člane)
stov iz 23 mednarodnih trgov, v 180 destinacijah in na 100 Občasno javnosti Neomejena
različnih lokacijah.
Spletna in osebna anketa med predstavniki 32 visoko- in Strokovna in splošna
srednjerazrednih hotelskih podjetij v Švici javnosti
Zanimivo je, da nacionalna turistična organizacija ne izvaja tržnih raziskav, s kate-
rimi bi skušala bolj analitično spremljati vedenje mednarodnih turistov, kar je sicer precej
ustaljena praksa drugih nacionalnih turističnih organizacij.
79
Metodologija Pogostost Ciljni uporabnik Dostopnost
podatkov
Anketa preko pošte, spleta ali faksa med 6.000 ponudni- Mesečno
ki v turizmu. Sodelovanje je obvezno.
Telefonski intervju 3.500 naključno izbranih prebivalcev Letno
Švice. Vsa potovanja, tudi dnevna, za več kot 3 ure izven
kraja bivanja za največ 365 dni. Vse potovanja, ki se pona- Strokovna in splošna Neomejena
vljajo in vključujejo vedno enake aktivnosti, so izključena javnosti
Mednarodna s tehnikami merjenja in poročanja, ki so Občasno
prilagojena kontekstu Švice.
Spletna ali tiskana anketa. Mesečno
Sekundarna analiza podatkov drugih inštitucij (npr. Sta- Letna Strokovna in splošna Neomejena
tistični urad, GastroSuisse, Švicarsko pogodniško zdru- javnosti
ženje itd.).
25-minutna spletna in osebna anketa več kot 14.000 turi- Letna (od leta 2015 dalje) Strokovna in splošna Omejena (na člane)
stov iz 23 mednarodnih trgov, v 180 destinacijah in na 100 Občasno javnosti Neomejena
različnih lokacijah.
Spletna in osebna anketa med predstavniki 32 visoko- in Strokovna in splošna
srednjerazrednih hotelskih podjetij v Švici javnosti
Zanimivo je, da nacionalna turistična organizacija ne izvaja tržnih raziskav, s kate-
rimi bi skušala bolj analitično spremljati vedenje mednarodnih turistov, kar je sicer precej
ustaljena praksa drugih nacionalnih turističnih organizacij.
79