Page 77 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 77
merjenje vedenja turistov v praksi
Metodologija Pogostost Ciljni uporabnik Dostopnost
podatkov
Kvantitativna raziskava med 4.500 hotelskimi gosti v Priložnostno Splošna in strokovna javnost Neomejena
Nemčiji. (leto 2016)
NP Letno Splošna in strokovna javnost Neomejena
narodna metodologija Tourism Satelite Accounts. Drug pomemben izvajalec spremljanja
in analiz poslovanja švicarskega turističnega gospodarstva je Nacionalno turistično zdru-
ženje. Združenje letno objavlja analitični pregled poslovanja turističnega sektorja, pri če-
mer pa sodeluje z drugimi subjekti na področju turizma in z Nacionalnim statističnim ura-
dom. Švicarska turistična organizacija (ST) od leta 2015 izvaja program spremljanja vedenja
turistov z naslovom Tourism monitor, s katerim spremljajo vedenje domačih in mednaro-
dnih turistov v Švici.
77
Metodologija Pogostost Ciljni uporabnik Dostopnost
podatkov
Kvantitativna raziskava med 4.500 hotelskimi gosti v Priložnostno Splošna in strokovna javnost Neomejena
Nemčiji. (leto 2016)
NP Letno Splošna in strokovna javnost Neomejena
narodna metodologija Tourism Satelite Accounts. Drug pomemben izvajalec spremljanja
in analiz poslovanja švicarskega turističnega gospodarstva je Nacionalno turistično zdru-
ženje. Združenje letno objavlja analitični pregled poslovanja turističnega sektorja, pri če-
mer pa sodeluje z drugimi subjekti na področju turizma in z Nacionalnim statističnim ura-
dom. Švicarska turistična organizacija (ST) od leta 2015 izvaja program spremljanja vedenja
turistov z naslovom Tourism monitor, s katerim spremljajo vedenje domačih in mednaro-
dnih turistov v Švici.
77