Page 74 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 74
remljanje vedenja turistov: teoretični, metodološki in praktični vidiki
ocena skrbi za posebne potrebe, glavni motiv, splošno zadovoljstvo (z namestitvijo, s hra-
no in pijačo, z urniki, razmerjem vrednost/cena, s kakovostjo, z izbiro, s pokrajino, z at-
mosfero, wellnes ponudbo, notranjimi aktivnostmi, dogodki, aktivnostmi za otroke, ume-
tnostjo in kulturo), poraba za posamezne elemente ( namestitev, transport, hrana, zabava
itd.), sociodemografski podatki in namera o vrnitvi v destinacijo. Raziskava se izvaja letno
in je namenjena splošni ter strokovni javnosti. Do leta 2011 je bila raziskava javno dostopna.
Podobno študijo izvaja tudi ADAC Verlag. V tej letni študiji organizacija ADAC (Nem-
ško avtomobilistično združenje) meri naslednje značilnosti počitniškega vedenja Nemcev:
vrste dopusta, potrošnja za potovanja v tujino, najpogostejše mednarodne destinacije, po-
gostost dopustovanja, popularnost enega samega daljšega dopusta, potrošnja glede na de-
stinacijo, planiranje počitnic in razne druge analize o potrošnji za počitnice, popularnost
nizkocenovnih destinacij, izbiranje med akcijskimi ponudbami, kdaj se planira naslednje
počitnice, od kod informacije o namestitvah, trendi pri rezervacijah, dolžina počitnic, se-
zona počitnic glede na destinacijo, vrsta namestitve, organizacija počitnic, vrsta transporta,

Raziskovalec Raziskava Podatki Vir podatkov

German National Quality Monitor Survey of Touri- Kombinacija poročanih in opazovanih podatkov o vede- Domači in mednarodni
Tourist Board v so- sm in Germany nju turistov in turističnih tokovih. turisti
delovanju z ERV Meeting & Event Barometer
(Europäische Reise- Germany Kombinacija poročanih in opazovanih podatkov o prire- Predstavniki konferenčnih
versicherung AG) The German Study of the Meetin- ditvenem in turizmu dogodkov. centrov in drugih centrov
German National To- gs Industry za razne dogodke in prire-
urist Board (GNTB), Meetings and Conventions 2030 ditve ter organizatorji kon-
GCB German Con- ferenc in prireditev (podje-
vention Bureau tja, agencije, zveze)
e.V., European As-
sociation of Event Podatki o trendih na področju turizma MICE. NP
Centres(EVVC),
European Institut for
the Meetings Industry
(EITW)

German National To- The 2006 Število obiskovalcev po narodnosti, pogostost obiska Domači in mednarodni tu-
urist Board (GNTB FIFA World Cup Nemčije, ocena dobrodošlice, ali bi drugim priporoča- risti-obiskovalci svetovne-
li obisk Nemčije, ali je slogan čas za prijateljstvo ustrezen, ga nogometnega prven-
DEStatis Federal Sta- Tourism (del širše razsikave Facts ocena imidža destinacije. stva 2006
tistical Office and Figures-Economic Sectors) Nočitve v namestitvenih obratih glede na pokrajino, dr- Podatki Federal Statisti-
žavo (od koder je turist), glede na vrsto namestitve, glede cal Office
na vrsto storitve, glede na prihode in nočitve in še podat-
ki o obstoječih namestitvenih možnostih, številu postelj
in povprečni uporabi teh postelj.

ADAC Verlag Reise Monitor Kombinacija poročanih in opazovanih podatkov o vede- Nemška gospodinjstva
nju turistov in turističnih tokov.

74
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79