Page 75 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 75
merjenje vedenja turistov v praksi

vrste počitnic (morje, rekreacija, wellness, šport, kultura, mestni turizem, smučanje, pode-
želski, avantura, obiski dogodkov, resorti, izobraževanje, potovanje – tour), motivi (kon-
takti z lokalnim prebivalstvom, obisk muzejev, ekskluzivne restavracije in hoteli. itd.), ko-
liko jih gre na počitnice v posameznih starostnih razredih, koliko parov, koliko družin,
koliko posameznikov, in katere destinacije izberejo družine z otroki.

Nemški barometer prireditev in poslovnih dogodkov je obširna letna raziskava o pri-
reditvenem in turizmu, povezanem z dogodki, ki jo izvajajo Nemška nacionalna turistična
organizacija(GNTB), Nemški kongresni urad (GCB), Evropsko združenje prireditvenih
centrov (EVVC) in Evropski inštitut za prireditveno dejavnost (EITW). Študija se fokusi-
ra na podatke o vrsti organiziranih prireditev, tehnologijo v kontekstu prireditev in poslov-
nih dogodkov, trajnostne vidike prireditev in poslovnih dogodkov ter demografske dejav-
nike prireditev in poslovnih dogodkov.

Tabela 16: Spremljanje vedenja turistov v Nemčiji

Metodologija Pogostost Ciljni uporabnik Dostopnost
podatkov
Kvantitativna raziskava (Federal Statistical Office), ki ji Letno
je dodana kvalitativna raziskava (osebni intervjuji/face to Splošna in strokovna javnost Neomejena (do leta 2011)
face, stratificiran kvotni vzorec glede na regijo, letni čas,
tip namestitve in nacionalnost.

Kvantitativna raziskava s spletnim vprašalnikom. Letno Splošna in strokovna javnost Neomejena

NP Občasno Splošna in strokovna javnost Neomejena
Neomejena
V dokumentu ni pojasnjeno, iz analize pa izhaja, da gre za Različno (verjetno ob dolo- Splošna in strokovna javnost Neomejena
kombinacijo kvantitativne analize sekundarnih podat- čenih svetovnih dogodkih)
kov in za kvantitativno analizo podatkov, pridobljenih z
anketiranjem obiskovalcev prireditve.

Kvantitativna analiza podatkov Letno Splošna in strokovna javnost

Kvantitativna raziskava. Letno Splošna in strokovna javnost Neomejena

75
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80