Page 90 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 90
emljanje vedenja turistov: teoretični, metodološki in praktični vidiki
BAZA Področje Podatki
WEF4 Travel and Tourism Competitive- Prihodi, prilivi, povprečna potrošnja.
ETC5 ness Report
ETOA6 Long-Haul Travel Barometer Potovalni nameni, ovire za potovanja, motivi, interesi.
Market Insights Odhodi, potovanja, potrošnja, uporaba transporta, motivi, povprečna doba bivanja, se-
Outbound Travel Market Studies zonskost, aktivnosti v destinaciji.
Netnographic Studies Odhodi, potovanja, potrošnja, uporaba transporta, motivi, povprečna doba bivanja, se-
zonskost, aktivnosti v destinaciji, situacijski pogoji za potovanja.
Meet the X Traveler Aktivnosti v destinaciji, proces načrtovanja počitnic, percepcija Evrope kot turistične de-
stinacije, tipologija turistov v Evropi.
Digital Research Bulletin Način potovanja kitajskih turistov (npr. individualno, organizirano), intenzivnost poto-
Destination Europe Summit Re- vanj, potrošnja na potovanjih, socio-demografski vidiki kitajskega turista, motivi za po-
port tovanja, potrebe Kitajcev na potovanju, pomembni vidiki počitnic (npr. razmerje med
vsebino in ceno), potrošne navade, čas potovanj (npr. mesec, teden), raba interneta, aktiv-
nosti v destinaciji, ovire in motnje za potovanja ali kakovostno doživetje potovanj.
Penetracija in stopnja razvoja interneta v potovalni dejavnosti posamezne države, različni
vidiki rabe interneta v potovalni dejavnosti med ponudniki in uporabniki.
Prihodi v Evropo po glavnih trgih.
Opombe k Tabeli 21
1 http://www.tourmis.info/material/TourMIS_Manual.pdf
2 http://ec.europa.eu/eurostat/documents/4031688/7735573/KS-02-15-874-EN-N.pdf/fbae3c67-d95e-4f90-8d51-
6902e8265d49
3 http://mkt.unwto.org/barometer
4 http://reports.weforum.org/travel-and-tourism-competitiveness-report-2015/downloads/
5 http://www.etc-corporate.org/research-intelligence
6 http://www.etoa.org/resources/reports
90
BAZA Področje Podatki
WEF4 Travel and Tourism Competitive- Prihodi, prilivi, povprečna potrošnja.
ETC5 ness Report
ETOA6 Long-Haul Travel Barometer Potovalni nameni, ovire za potovanja, motivi, interesi.
Market Insights Odhodi, potovanja, potrošnja, uporaba transporta, motivi, povprečna doba bivanja, se-
Outbound Travel Market Studies zonskost, aktivnosti v destinaciji.
Netnographic Studies Odhodi, potovanja, potrošnja, uporaba transporta, motivi, povprečna doba bivanja, se-
zonskost, aktivnosti v destinaciji, situacijski pogoji za potovanja.
Meet the X Traveler Aktivnosti v destinaciji, proces načrtovanja počitnic, percepcija Evrope kot turistične de-
stinacije, tipologija turistov v Evropi.
Digital Research Bulletin Način potovanja kitajskih turistov (npr. individualno, organizirano), intenzivnost poto-
Destination Europe Summit Re- vanj, potrošnja na potovanjih, socio-demografski vidiki kitajskega turista, motivi za po-
port tovanja, potrebe Kitajcev na potovanju, pomembni vidiki počitnic (npr. razmerje med
vsebino in ceno), potrošne navade, čas potovanj (npr. mesec, teden), raba interneta, aktiv-
nosti v destinaciji, ovire in motnje za potovanja ali kakovostno doživetje potovanj.
Penetracija in stopnja razvoja interneta v potovalni dejavnosti posamezne države, različni
vidiki rabe interneta v potovalni dejavnosti med ponudniki in uporabniki.
Prihodi v Evropo po glavnih trgih.
Opombe k Tabeli 21
1 http://www.tourmis.info/material/TourMIS_Manual.pdf
2 http://ec.europa.eu/eurostat/documents/4031688/7735573/KS-02-15-874-EN-N.pdf/fbae3c67-d95e-4f90-8d51-
6902e8265d49
3 http://mkt.unwto.org/barometer
4 http://reports.weforum.org/travel-and-tourism-competitiveness-report-2015/downloads/
5 http://www.etc-corporate.org/research-intelligence
6 http://www.etoa.org/resources/reports
90