Page 115 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 115
Kulturne in jezikovne prepreke in slovenska podjetja

ukvarjajo s kmetijstvom, lovom in gozdarstvom, 2 podjetji oziroma 1 %
z dejavnostjo oskrba z elektriko, vodo in plinom ter 1 podjetje (1 %) se
ukvarja z gostinstvom.

3. Ali poslujete s podjetji v tujini?
Ker sem črpal podatke o podjetjih s spletne strani, kjer so navedena
predvsem podjetja, ki sodelujejo s tujino, me je pri tem vprašanju zanima-
lo, če to res drži. 144 podjetij oziroma 99 % je potrdilo, da posluje s pod-
jetji v tujini, le 2 podjetji (1 %) pa ne poslujeta v tujini.

115

Slika 8: Poslovanje s tujimi podjetji

4. Kako pomembno se vam zdi znanje tujega jezika v podjetništvu?
Pri tem vprašanju sem želel ugotoviti, kako pomembno se podjetjem
zdi znanje tujega jezika pri poslovanju s tujino. 142 podjetij (97 %) je na to
vprašanje odgovorilo, da je znanje tujega jezika zelo pomembno, 4 podje-
tja (3 %) so mnenja, da je znanje tujega jezika srednje pomembno, medtem
ko nobeno podjetje ni mnenja, da je znanje tujega jezika v podjetništvu
nepomembno.

Slika 9: Pomembnost znanja tujih jezikov
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120