Page 150 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 150
Jezikovno izobraževanje in podjetja

kmetijstva in lova ter gozdarstva in ribištva, 3 podjetja (3,70 %) se ukvar-
jajo z gostinstvom, po 2 podjetji (2,47 %) pa se ukvarjata z oskrbo z elek-
trično energijo, plinom in paro ter gradbeništvom. Na področjih rudar-
stva ter prometa in skladiščenja ne deluje nobeno od podjetij, zajetih v
raziskavi.

Tretje vprašanje: »Ali imate stike tudi s tujimi trgi (proizvodnja/sto-
ritve, predstavništva, partnerstva)?«
Pri tem vprašanju me je zanimalo, ali imajo anketirana podjetja sti-
ke tudi s tujimi trgi. Analiza je pokazala, da ima kar 76 oziroma 93,83 %
podjetij stike tudi s tujimi trgi, kar prikazuje slika 3. Tri podjetja (3,70 %)
si teh stikov želijo v prihodnosti, dve podjetji (2,47 %) pa nimata stikov s
tujimi trgi.
150

Slika 3: Stiki podjetij s tujimi trgi

Četrto vprašanje: »Navedite dva za Vas najpomembnejša tuja trga.«
Večina podjetij zajetih v raziskavi deluje tudi na tujih trgih. Sodeluje-
jo z različnimi državami tako znotraj kot tudi zunaj EU. Največ anketi-
ranih podjetij, 23, jih sodeluje z Nemčijo, sledita ji Avstrija s katero sode-
luje 19 podjetij in Hrvaška, s katero ima stike 18 podjetij. Veliko podjetij,
15, sodeluje z državami iz Bivše Jugoslavije ter z Italijo, s katero sodeluje
14 podjetij. Poleg teh držav imajo podjetja tudi stike s podjetji iz ostalih
držav Evropske unije, predvsem Velike Britanije, Nizozemske, Poljske,
Madžarske, Finske, Francije, Belgije, Španije, Grčije in Luksemburga. Iz-
ven EU imajo podjetja stike tudi s podjetji iz Združenih držav Amerike,
Kanade, Japonske in Tajvana.
   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155