Page 152 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 152
Jezikovno izobraževanje in podjetja
tujih jezikov za zaposljivost zelo pomembno, za 4 anketirane (4,94 %) pa
znanje tujih jezikov za zaposljivost ni odločilnega pomena. Nihče izmed
anketiranih ne meni, da znanje tujih jezikov za zaposljivost v njihovem
podjetju sploh ni pomembno.
Sedmo vprašanje: »Ali ste pri zaposlovanju novih kadrov pozorni na
njihovo znanje tujih jezikov?«
Pri tem vprašanju so anketirani, kot prikazuje slika 6, lahko izbira-
li med odgovori vedno, nikoli in včasih oziroma kadar je znanje tujih je-
zikov pomembno za delovno mesto. Znanje tujih jezikov pri kandidatih
vedno preverijo v 61 podjetij (75,31 %), včasih pa v 20 podjetjih (24,69 %).
152
Slika 6: Pozornost podjetij na tujejezično znanje kandidatov
Osmo vprašanje: »Kaj od naštetega po Vašem mnenju najbolj poveča
zaposljivost kandidatov z znanjem tujih jezikov?«
Anketirani so pri tem vprašanju lahko izbirali med petimi različnim
sposobnostmi, ki lahko povečajo zaposljivost kandidatov z znanjem tu-
jih jezikov. Slika 7 tako prikazuje, da po mnenju 34 podjetij (41,98 %) naj-
bolj poveča zaposljivost kandidatov tujejezični pogovorni jezik. Sledi mu
znanje tujega strokovnega jezika s 30,86 %. Devetnajst anketiranih (23,46
%) je kot sposobnost, ki poveča zaposljivost kandidata, navedlo tujejezič-
no besedišče, tri podjetja (3,70 %) pa so kot takšno navedla tekoče in hit-
ro pisanje v tujem jeziku.
tujih jezikov za zaposljivost zelo pomembno, za 4 anketirane (4,94 %) pa
znanje tujih jezikov za zaposljivost ni odločilnega pomena. Nihče izmed
anketiranih ne meni, da znanje tujih jezikov za zaposljivost v njihovem
podjetju sploh ni pomembno.
Sedmo vprašanje: »Ali ste pri zaposlovanju novih kadrov pozorni na
njihovo znanje tujih jezikov?«
Pri tem vprašanju so anketirani, kot prikazuje slika 6, lahko izbira-
li med odgovori vedno, nikoli in včasih oziroma kadar je znanje tujih je-
zikov pomembno za delovno mesto. Znanje tujih jezikov pri kandidatih
vedno preverijo v 61 podjetij (75,31 %), včasih pa v 20 podjetjih (24,69 %).
152
Slika 6: Pozornost podjetij na tujejezično znanje kandidatov
Osmo vprašanje: »Kaj od naštetega po Vašem mnenju najbolj poveča
zaposljivost kandidatov z znanjem tujih jezikov?«
Anketirani so pri tem vprašanju lahko izbirali med petimi različnim
sposobnostmi, ki lahko povečajo zaposljivost kandidatov z znanjem tu-
jih jezikov. Slika 7 tako prikazuje, da po mnenju 34 podjetij (41,98 %) naj-
bolj poveča zaposljivost kandidatov tujejezični pogovorni jezik. Sledi mu
znanje tujega strokovnega jezika s 30,86 %. Devetnajst anketiranih (23,46
%) je kot sposobnost, ki poveča zaposljivost kandidata, navedlo tujejezič-
no besedišče, tri podjetja (3,70 %) pa so kot takšno navedla tekoče in hit-
ro pisanje v tujem jeziku.