Page 221 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 221
Pomen znanja tujih jezikov za gospodarstvo Dravinjske doline
Preglednica 14: Test normalne porazdelitve anketirancev

Kolmogorov-Smirnova Shapiro-Wilk

Stat. df Sig. Stat. df Sig.

Q16 Kakšen pomen na splošno pripisu- 0,302 173 0,000 0,755 173 0,000
jete dodatnemu jezikovnemu izobraževan- 173 0,000
ju zaposlenih? 173 0,000
173 0,000
Q17a Podjetje zaposlene podpira pri dodat- 0,333 173 0,000 0,792 173 0,000
nem jezikovnem izobraževanju. 173 0,000 0,866 173 0,000
173 0,000
Q17b Podjetje nameni dovolj sredstev za do- 0,251
datno jezikovno usposabljanje zaposlenih. 173 0,000

Q17c Podjetje sodeluje z drugimi organi- 0,316 173 0,000 0,826 173 0,000
zacijami/jezikovnimi šolami za izobraževan-
je zaposlenih.

Q17d Podjetje zaposlenim omogoča brez- 0,311 0,000 0,846 173 221
plačno vključitev v jezikovna izobraževanja. 0,000 0,897 173

Q17e Podjetje omogoča dodatno jezikovno 0,230
izobraževanje med delovnim časom.

Q17f Podjetje zaposlene podpira pri dodat- 0,272 0,000 0,804 173
nem jezikovnem izobraževanju, če ga finan-
cirajo sami.

Q17g Občutek imam, da se zdi podjetju do- 0,259 0,000 0,811 173
datno jezikovno izobraževanje zaposlenih
pomembno.

Q18 Ali ste se v zadnjih 2 letih vsaj enkrat

udeležili dodatnega jezikovnega izobraževan- 0,351 0,000 0,735 173
ja, ki vam ga je brezplačno omogočilo pod-

jetje?

Rezultati testa (preglednica 14) nam kažejo, da starostni skupini ka-
žeta statistično značilno t(132) = –3,49; p < 0,01, srednje močno (r = 0,3)
razliko v pogledih na dodatno jezikovno izobraževanje zaposlenih, pri če-
mer se starejšim to zdi pomembneje (M = 4,6) kot anketirancem v mlaj-
ši skupini (M = 4,3).

Starejši zaposleni podporo podjetij pri dodatnem jezikovnem iz-
obraževanju ocenjujejo višje (M  =  4,1) kot anketiranci mlajše skupine
(M = 3,8). Razlika v oceni med skupinama je šibka (r = 0,2) in statistično
značilna t(171) = 2,10; p < 0,05.

Trditev, da podjetje nameni dovolj sredstev za dodatno jezikovno
usposabljanje zaposlenih, sta obe skupini anketirancev ocenili precej niz-
ko, pri čemer so jo mlajši (M = 3,3) ocenili mnogo nižje kakor starejša
skupina (M = 3,7). Razlika med ocenama je srednje močna (r = 0,3) in sta-
tistično značilna t(171) = –3,58, p < 0,01.
   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226