Page 218 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 218
Jezikovno izobraževanje in podjetja
Preglednica 13: Ocena anketirancev o možnostih jezikovnih izobraževanj v podjetju.

Mean (M) Median (Me) N Std. deviati-
on (SD)

Podjetje zaposlene podpira pri dodatnem jezikov- 3,9 4,00 173 0,787
nem izobraževanju.

Podjetje nameni dovolj sredstev za dodatno jezikov- 3,4 3,00 173 0,819
no usposabljanje zaposlenih.

Podjetje sodeluje z drugimi organizacijami/ 3,5 4,00 173 0,833
jezikovnimi šolami za izobraževanje zaposlenih.

Podjetje zaposlenim omogoča brezplačno vkl- 3,7 4,00 173 0,926
jučitev v jezikovna izobraževanja.

Podjetje omogoča dodatno jezikovno izobraževan- 3,3 3,00 173 0,992
je med delovnim časom.

218 Podjetje zaposlene podpira pri dodatnem jezikov- 4,2 4,00 173 0,947
nem izobraževanju, če ga financirajo sami.

Občutek imam, da se zdi podjetju dodatno jezikov- 4,1 4,00 173 0,721
no izobraževanje zaposlenih pomembno.

Odziv zaposlenih ne sledi povsem pogledom podjetij, saj se je v zad-
njih dveh letih dodatnega jezikovnega izobraževanja udeležilo manj kot
polovica (45,1 %) sodelujočih v raziskavi (slika 19).

Slika 20: Udeležba zaposlenih na dodatnem jezikovnem izobraževanju v zadnjih dveh letih

Med zaposlenimi, ki so se udeležili dodatnega jezikovnega izobraže-
vanja v zadnjih dveh letih (N = 78), se jih je največ (59 %) udeležilo nada-
ljevalnih tečajev, prav tako je bil velik delež udeležencev deležen indivi-
dualne obravnave pri izobraževanju tujih jezikov (53 %). Najzahtevnejše
oblike izobraževanja se je udeležilo manj (6 %) zaposlenih, kot se jih je
udeležilo začetnega tečaja (12 %) (slika 20).
   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223