Page 219 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 219
en znanja tujih jezikov za gospodarstvo Dravinjske doline

Slika 21: Delež jezikovnih izobraževanj, ki so se jih zaposleni udeležili v zadnjih dveh letih 219
(N = 78)

Na osnovi predstavljenih rezultatov ugotavljamo, da je dodatno jezi-
kovno znanje za podjetje pomembno in da podjetje zaposlene pri dodat-
nem jezikovnem izobraževanju v veliki meri podpira, zato H2 potrdimo.

Tretja hipoteza (H3)
Podjetja pri dodatnem jezikovnem izobraževanju aktivneje podpirajo sta-
rejše zaposlene kot mlajše.

V anketi sodelujoče zaposlene smo razdelili v tri starostne razrede, pri
čemer lahko s pojmom starejši zaposleni označimo le tiste iz tretje staro-
stne skupine, starejše od 50 let. Za preverjanje hipoteze H3 smo glede na
starost oblikovali dve starostni skupini: do 50 let (mlajši) ter 51 let in več
(starejši). Skupini sta v številčnem razmerju približno 2 : 1 (slika 21). Pod-
poro zaposlenim pri njihovem dodatnem jezikovnem izobraževanju smo
preverjali s tremi vprašanji, ki se nanašajo na (i) splošen pomen dodatne-
ga jezikovnega izobraževanja, (ii) podporo podjetja pri dodatnem jezikov-
nem izobraževanju in (iii) udeležbo na dodatnih jezikovnih izobraževa-
njih v zadnjih dveh letih.

Iz slike 22 je razvidno, da se mlajšim zaposlenim na splošno dodatno
jezikovno izobraževanje v povprečju zdi pomembno (M = 4,3), starejšim
zaposlenim pa zelo pomembno (M = 4,6). Strinjanje pri trditvah o pod-
pori, ki jo podjetje nudi zaposlenim, je pri vseh trditvah višje pri starejših
zaposlenih kot pri mlajših, kar kaže, da starejši zaposleni zaznavajo več-
jo podporo podjetja.

Lestvica odgovorov: 1 – sploh se ne strinjam … 5 – popolnoma se stri-
njam
   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224