Page 220 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 220
Jezikovno izobraževanje in podjetja
Slika 22: Delež anketirancev glede na njihovo starost (N = 173)
220
Slika 23: Razlike v podpori podjetij pri dodatnem jezikovnem izobraževanju zaposlenim
glede na starost
V nadaljevanju smo s Kolmogorov-Smirnovim in Shapiro-Wilkin-
sonovim48 testom najprej preverili, če so podatki normalno porazdeljeni
(preglednica 13). Statistike so pokazale, da ne moremo govoriti o povsem
normalni porazdelitvi, vendar M in Me vsebinsko ne podajata drugačne-
ga rezultata (Field 2009), zato bomo uporabili parametrični t-test. Tako
smo v nadaljevanju s t-testom za neodvisne vzorce najprej preverili, ali so
opažene razlike med skupinama statistično značilne. Rezultati so zbrani
v preglednici 14.
48 SKolmogorov-SmirnoviminShapiro-Wilkinsonovimtestompreverjamo,čevzorecanketirancev
pripada normalno porazdeljeni populaciji (Field 2009)
Slika 22: Delež anketirancev glede na njihovo starost (N = 173)
220
Slika 23: Razlike v podpori podjetij pri dodatnem jezikovnem izobraževanju zaposlenim
glede na starost
V nadaljevanju smo s Kolmogorov-Smirnovim in Shapiro-Wilkin-
sonovim48 testom najprej preverili, če so podatki normalno porazdeljeni
(preglednica 13). Statistike so pokazale, da ne moremo govoriti o povsem
normalni porazdelitvi, vendar M in Me vsebinsko ne podajata drugačne-
ga rezultata (Field 2009), zato bomo uporabili parametrični t-test. Tako
smo v nadaljevanju s t-testom za neodvisne vzorce najprej preverili, ali so
opažene razlike med skupinama statistično značilne. Rezultati so zbrani
v preglednici 14.
48 SKolmogorov-SmirnoviminShapiro-Wilkinsonovimtestompreverjamo,čevzorecanketirancev
pripada normalno porazdeljeni populaciji (Field 2009)