Page 258 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 258
Jezikovno izobraževanje in podjetja
Udeleženec A3, koda A3b3: »Pa smo le dočakali prvi sneg :)« – na-
mesto pike ali klicaja.
Udeleženec B3, koda B3b1: »Za nekatere je pomlad že prišla :)« – na-
mesto pike ali klicaja.
Udeleženec B3, koda B3b2: »Vsakič, ko ga spiješ, se ponovno zaljubiš
– v pivo :)« – namesto klicaja.
Udeleženec B3, koda B3b3: »Mi se pridružujemo Henryjevem mne-
nju :)« – namesto pike.
Udeleženec B3, koda B3b4: »Nujno znanje, če se odpravljaš na pivo k
našim SV sosedom: #nazdravje v madžarščini :)« – namesto pike ali kli-
caja.
Udeleženec B3, koda B3b5: »Premagaš jo samo tako, da svoj vrček
vedno napolniš do konca :)« – namesto pike.
258 Udeleženec B3, koda B3b6: »Bravo #orli :)« – namesto klicaja.
Udeleženec C1, koda C1b1: »Ne bo tako hudo kot na faksu :)« – na-
mesto pike.
Udeleženec C1, koda C1b2: »249m v drugo :)« – namesto pike ali
klicaja.
Udeleženec C1, koda C1b3: »Revolucija predplačniškemu paketu
FREE2GO prinaša neomejene klice in s stranski učinek :)« – names-
to pike.
Udeleženec C1, koda C1b4: »Izberi najboljši mobilni paket #ŠE-
VEČ :)« – namesto klicaja.
Udeleženec C2, koda C2b1: »Držalo za mobitel, ki ga v naši E-trgo-
vini na žalost ne boste našli ;)« – namesto pike.
Udeleženec C2, koda C2b2: »Več sledi jutri ;)« – namesto pike in
klicaja.
Udeleženec C2, koda C2b3: »Panorame od sedaj ne bodo več le foto-
grafija :)« – namesto klicaja.
Udeleženec C2, koda C2b4: »Publika v Barceloni je pripravljena, mi
tudi ;)« – namesto klicaja.
Udeleženec C2, koda C2b5: »Ne pozabi na #LigaPrvakov ;)« – na-
mesto klicaja.
Udeleženec C2, koda C2b6: »Spremljaj na #Pickbox-u na SiOL TV
;)« – namesto pike in klicaja.
Udeleženec C2, koda C2b7: »Ugodno smuko ;)« – namesto klicaja.
Z analizo zbranih besedil (citatov) za raziskovalno vprašanje 3 skuša-
mo razumeti rabo emotikonov v kratkih sporočilih podjetij na družab-
nem omrežju Twitter. Za stopnjevanje intenzivnosti čustvenega izraža-
nja jih skoraj ne uporabljajo. Nekaj tovrstnih zapisov zasledimo samo pri
Udeleženec A3, koda A3b3: »Pa smo le dočakali prvi sneg :)« – na-
mesto pike ali klicaja.
Udeleženec B3, koda B3b1: »Za nekatere je pomlad že prišla :)« – na-
mesto pike ali klicaja.
Udeleženec B3, koda B3b2: »Vsakič, ko ga spiješ, se ponovno zaljubiš
– v pivo :)« – namesto klicaja.
Udeleženec B3, koda B3b3: »Mi se pridružujemo Henryjevem mne-
nju :)« – namesto pike.
Udeleženec B3, koda B3b4: »Nujno znanje, če se odpravljaš na pivo k
našim SV sosedom: #nazdravje v madžarščini :)« – namesto pike ali kli-
caja.
Udeleženec B3, koda B3b5: »Premagaš jo samo tako, da svoj vrček
vedno napolniš do konca :)« – namesto pike.
258 Udeleženec B3, koda B3b6: »Bravo #orli :)« – namesto klicaja.
Udeleženec C1, koda C1b1: »Ne bo tako hudo kot na faksu :)« – na-
mesto pike.
Udeleženec C1, koda C1b2: »249m v drugo :)« – namesto pike ali
klicaja.
Udeleženec C1, koda C1b3: »Revolucija predplačniškemu paketu
FREE2GO prinaša neomejene klice in s stranski učinek :)« – names-
to pike.
Udeleženec C1, koda C1b4: »Izberi najboljši mobilni paket #ŠE-
VEČ :)« – namesto klicaja.
Udeleženec C2, koda C2b1: »Držalo za mobitel, ki ga v naši E-trgo-
vini na žalost ne boste našli ;)« – namesto pike.
Udeleženec C2, koda C2b2: »Več sledi jutri ;)« – namesto pike in
klicaja.
Udeleženec C2, koda C2b3: »Panorame od sedaj ne bodo več le foto-
grafija :)« – namesto klicaja.
Udeleženec C2, koda C2b4: »Publika v Barceloni je pripravljena, mi
tudi ;)« – namesto klicaja.
Udeleženec C2, koda C2b5: »Ne pozabi na #LigaPrvakov ;)« – na-
mesto klicaja.
Udeleženec C2, koda C2b6: »Spremljaj na #Pickbox-u na SiOL TV
;)« – namesto pike in klicaja.
Udeleženec C2, koda C2b7: »Ugodno smuko ;)« – namesto klicaja.
Z analizo zbranih besedil (citatov) za raziskovalno vprašanje 3 skuša-
mo razumeti rabo emotikonov v kratkih sporočilih podjetij na družab-
nem omrežju Twitter. Za stopnjevanje intenzivnosti čustvenega izraža-
nja jih skoraj ne uporabljajo. Nekaj tovrstnih zapisov zasledimo samo pri