Page 263 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 263
Jezikovni vidiki kratkih sporočil pri komuniciranju podjetij 263

Knehtl, Maja, Irena Ograjenšek in Gregor Pfajfar. 2011. »O netnografskem ra-
ziskovanju vpliva sporočanja od ust do ust v družbenih medijih. Akademi-
ja MM 10 (17): 57–66.

Kotler, Philip. 2004. Management trženja. Posušje: Mate; Ljubljana: GV Za-
ložba.

Kotler, Philip, in Kevin Lane Keller. 2012. Marketing Management. 14th ed.
Upper Saddle River (N. J.): Prentice Hall.

Kranjc, Simona. 2003. »Jezik v elektronskih medijih.« V Slovenski knjižni je-
zik – aktualna vprašanja in zgodovinske izkušnje: ob 450-letnici izida prve
slovenske knjige, Mednarodni simpozij Obdobja – Metode in zvrsti. Ljubl-
jana, 5.–7. december 2001, ur. Ada Vidovič Muha, 435–446. Ljubljana: Cen-
ter za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko Filozof-
ske fakultete.

Lenarčič, Blaž. 2007. »Koncept skupnosti v informatični družbi.« Annales. Se-
ries historia et sociologia. 17 (2): 415–428.

Michelizza, Mija. 2008. »Jezik SMS-jev in SMS-komunikacija.« Jezikovni za-
piski 14 (1): 151–210.

Osrajnik, Eneja, Darja Fišer in Damjan Popič. 2015. »Primerjava rabe ekspre-
sivnih ločil v tvitih slovenskih uporabnikov in uporabnic.« V Zbornik
konference Slovenščina na spletu in v novih medijih, ur. Darja Fišer, 50–56.
Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.

Pak, Alexander, in Patrick Paroubek. 2010. »Twitter as a Corpus for Sentiment
Analysis and Opinion Mining.« V Proceedings of the Seventh Internatio-
nal Conference on Language Rescurces and Evoluation (LREC 2010), ur. Ni-
coletta Calzolari, Khalid Choukri, Bente Maegaard, Joseph Mariani, Jan
Odijk, Stelics Piperidis, Mike Rosner in Daniel Tapias, 1320–1326. Vallet-
ta: European Language Resources Association (ELRA).

Pompe, Andrej. in Franc Vidic. 2008. Vodnik po marketinški galaksiji: o pro-
duktih, kupcih, analizah trga, tržnih znamkah, cenah, prodajnih poteh, trž-
nem komuniciranju in promociji, o interni javnosti, strategijah in nadzoru
učinkovitosti: napotki za pripravo, izdelavo in izpeljavo učinkovitega marke-
tinškega načrta. Ljubljana: GV Založba.

Postma, Paul. 2001. Nova doba trženja. Ljubljana: GV Založba.
Praprotnik, Tadej. 2003. »Ali virtualna identiteta tudi dehti tako opojno?«

Časopis za kritiko znanosti. 31 (211): 253–271.
Praprotnik, Tadej. 2005. »Kdo smo online? Nekateri kontekstualni dejavniki

računalniško posredovane komunikacije.« Monitor 7 (1): 113–138.
Praprotnik, Tadej. 2007. »Pragmalingvistični vidiki računalniško posredova-

nega komuniciranja.« Monitor 9 (1): 139–171.
   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268