Page 255 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 255
Jezikovni vidiki kratkih sporočil pri komuniciranju podjetij 255

Udeleženec C1, koda C1a2: »Ko kliče mama ... :) buff.ly/1PNSRh5«
Udeleženec C1, koda C1a3: »Da boš vedel, kako se je začelo ...«
Udeleženec C1, koda C1a4: »Za pomoč pri nastavitvah... :) buff.
ly/1Rw4Ht1«

Kategorija reduplikacija kot ritem govora
Udeleženec A1, koda A1b1: »Kaj pa to ... Ford Mustang je postal del nove
verzije namizne igre #MonopolyEmpire :) #Mustang #MojFord #Ford«
– reduplikacija pik (...) podaja ritem govora oziroma označuje premor; za-
menjuje končno ločilo (klical ali vprašaj).

UdeleženecA1, koda A1b2: »Včeraj smo se malo pohecali... Harrisona
Forda NE bo, bomo kmalu predstavili novega Rogerja. Več o tem kmalu
:)« – reduplikacija pik (...) podaja ritem govora oziroma označuje premor;
zamenjuje končno ločilo (piko) na koncu povedi.

Udeleženec A2, koda A2b1: »Začne se ... s prepričanjem, da smo lah-
ko vsak dan v družbi najboljših ljudi.« – navedena reduplikacija pik (...)
označuje ritem govora oziroma premor.

Udeleženec B1, koda B1b1: »SNEAK PEEK s slikanja nove kolekcije
LENCIA...kmalu pričakujte le najboljše.« – reduplikacija pik (...) ozna-
čuje premor; zamenjuje končno ločilo (piko) na koncu povedi.

Udeleženec B1, koda B1b2: »Vljudno vas vabimo na dogodek Vilin-
ski simboli nekoč, danes... in jutri, ki se bo odvil 21.1.2016 ob 18:00 uri
v...« – označuje premor.

Udeleženec C1, koda C1b1: »Na hitro en trik ... Če ti je telefon pa-
del v vodo, ga lahko morda rešiš s suho riževo kopeljo.« – reduplikacija
pik (...) označuje premor; zamenjuje končno ločilo (piko, vprašaj, klicaj).

Udeleženec C2, koda C2b1: »Igrača, mobitel, projektor, vse to na
enem...robotku!« – reduplikacija pik (...) označuje ritem govora, in sicer
premor.

Udeleženec C2, koda C2b2: »Vikend podelitve oskarjev je kot nalašč
za ... ogled oskarjevcev v našem Dkinu« – reduplikacija pik (...) označuje
ritem govora oziroma premor v povedi.

Kategorija reduplikacija za stopnjevanje intenzivnosti izraženih ču-
stev

Udeleženec B3, koda B3c1: »Trojna slovenska zmaga na Japonskem!!!
Bravo«

Udeleženec C1, koda C1c1: »Drugo mestoo!!!«
Z analizo zbranih besedil (citatov) za raziskovalno vprašanje 2 sku-
šamo razumeti rabo ločil v kratkih sporočilih podjetij na družabnem
omrežju Twitter. Udeleženci raziskave v glavnem uporabljajo reduplika-
   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260