Page 79 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 79
Jezikovne in kulturne prepreke v slovenskih malih in srednje velikih podjetjih

Tretje vprašanje: »Kakšen delež vaših zaposlenih govori vsaj en tuj
jezik?«
Iz slike 3, ki prikazuje delež zaposlenih z znanjem tujih jezikov, vidi-
mo, da 51 od 118 podjetij (43,22 %) zaposluje več kot 50 % ljudi, ki govori
vsaj en tuj jezik. 33 podjetij zaposluje 25–50 % zaposlenih z znanjem tuje-
ga jezika (27,97 %) in 28 podjetij zaposluje 10–24 % zaposlenih, ki so spo-
sobni komunicirati s tujino (23,73 %). Le 6 je takih podjetij (5,08 %), kate-
rih delež zaposlenih z znanjem vsaj enega tujega jezika je manjši od 10 %.

79

Slika 3: Delež zaposlenih z znanjem tujih jezikov

Četrto vprašanje: »Ali imate v podjetju začrtano jezikovno-komuni-
kacijsko strategijo?«

Slika 4: Jezikovno-komunikacijska strategija

Od 118 podjetij ima 87 (73,73 %) podjetij začrtano jezikovno-komu-
nikacijsko strategijo. 31 podjetij (26,27 %) pa te strategije nima začrtane,
kar nam prikazuje slika 4.
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84