Page 84 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 84
Jezikovno izobraževanje in podjetja

Slika 10: Ovire v mednarodnem poslovanju

84 Trinajsto vprašanje: »Preden vstopite na tuj trg: (označi)?«
Pri tem vprašanju so lahko podjetja označila več možnih odgovorov.

Kot prikazuje slika 11, se je največ podjetij odločilo za kombinacijo več
opcij, in sicer so ta odgovor označili kar 70‑krat (72,92 %). Sledi najem lo-
kalnega zastopnika/distributerja, kar naredi 22 podjetij (22,92 %) pred
vstopom na tuj trg, 19 (19,79 %) jih prevede spletno stran in ostalo doku-
mentacijo, 15 (15,63 %) jih najame naravnega govorca, ki tekoče govori tuj
jezik in pozna lokalno kulturo, 6 podjetij (6,25 %) pa organizira izobraže-
vanje za zaposlene.

Slika 11: Aktivnost podjetja pred vstopom na tuj trg

Štirinajsto vprašanje: »Ali v vašem podjetju kdaj organizirate jezi-
kovno in/ali kulturno izobraževanje za zaposlene?«
Iz slike 12 je razvidno, da podjetja največkrat organizirajo jezikovno
oziroma kulturno izobraževanje, kadar nekdo za to posebej zaprosi. Od
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89