Page 81 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 81
ikovne in kulturne prepreke v slovenskih malih in srednje velikih podjetjih

Slika 6: Ukrepi za premagovanje jezikovnih in kulturnih ovir 81

Sedmo vprašanje: »Ali menite, da ima naložba podjetja v izobraže-
vanje na področju tujih jezikov in v izobraževanje o tujih kulturah
pozitiven povratni učinek na poslovanje vašega podjetja?«
Kar 97 (82,20 %) od 118 podjetij meni, da se naložba v izobraževanje
tujih jezikov in v izobraževanje o tujih kulturah obrestuje. 21 (17,80 %)
podjetij pa meni, da ta naložba ne prispeva k boljšemu poslovnemu rezul-
tatu, kar nam tudi prikazuje slika 7.

Slika 7: Učinek naložbe v izobraževanje

Osmo vprašanje: »Ali ste kdaj že izgubili potencialni posel zaradi
pomanjkanja znanja tujih jezikov?«
Slika 8 nam prikazuje, da 104 podjetja (88,14 %) od 118 niso še niko-
li izgubila posla zaradi pomanjkanja znanja tujih jezikov, 14 (11,86 %) jih
je odgovorilo, da so že izgubila potencialni posel, ker jim je primanjkova-
lo znanje tujih jezikov.
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86