Page 85 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 85
Jezikovne in kulturne prepreke v slovenskih malih in srednje velikih podjetjih

96 podjetij je ta odgovor podalo 38 podjetij (39,58 %), 33 podjetij (34,38
%) je odgovorilo, da nikoli ne organizirajo take vrste izobraževanj, saj za-
poslujejo ljudi, ki imajo sami že dovolj znanja. Na redni osnovi organizira
take vrste izobraževanja 19 podjetij (19,79 %), 6 (6,25 %) pa jih organizira
omenjena izobraževanja pred vstopom na nov trg.

85

Slika 12: Jezikovno in/ali kulturno izobraževanje

Petnajsto vprašanje: »Ali menite, da bo vaše podjetje v naslednjih
treh letih potrebovalo dodatno znanje tujih jezikov?«
Kot je razvidno iz slike 13, 64 (66,67 %) od 96 podjetij meni, da bo v
naslednjih treh letih potrebovalo dodatno znanje tujih jezikov, 32 (33,33
%) pa jih meni, da tega znanja ne bodo potrebovali.

Slika 13: Potreba po znanju

Šestnajsto vprašanje: »Ali ste že kdaj sodelovali z lokalnimi univer-
zami, ki bi vam bile v pomoč pri jezikovnih in kulturnih temah?«
Slika 14 nam prikazuje, da 77 (80,21 %) od 96 podjetij ni še nikoli so-
delovalo z lokalnimi univerzami, medtem ko je 19 podjetij (19,79 %) že so-
delovalo z njimi za pomoč pri jezikovnih in kulturnih temah.
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90