Page 158 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 158
zagotavljanje k akovosti v gostinst v u

Priloga 13: vprašalnik kot osnova za polstrukturirani intervju
USALI (primarna raziskava)
1. Ali poznate enotni sistem računovodskega spremljanja dosežkov v hotelirstvu –
USALI (Uniform System of Accounts for the Lodging Industry)?
a. Da
b. Ne (če je odgovore NE, je intervju zaključen)
2. Leta 2014 je izšla nova inačica USALI. Ali morda v grobem veste, za kakšne spre-
membe gre glede na predhodno izdajo?
a. Da
b. Ne
3. Iz katerih razlogov ste začeli poročati po USALI?
a. Lastna odločitev
b. Zahteve mednarodnih svetovalcev
c. Zahteve lastnikov
d. Zahteve banke – upnikov
e. Zahteve strateških partnerjev zaradi potencialnih prevzemov, integracij in po-
dobno
4. Ali imate vzpostavljen kontni plan po USALI1?
a. Da
b. Je v fazi vzpostavljanja
c. Ne
5. Katera poročila po USALI uporabljate in kako pogosto je poročanje?
a. Poročanje po prihodkih poteka dnevno po poslovnih oddelkih (Nastanitev, F
& B …)
b. Poročila po poslovnih oddelkih (ki ustvarjajo prihodke v hotelu) poteka me-
sečno in letno
c. Poročila po poslovnih oddelkih in po oddelkih, v katerih nastopajo splošni
spremenljivi stroški; izračunavamo tudi GOP; mesečno in letno
d. Poročamo skladno z USALI 2014
6. Ali izdelujete predračune po USALI in primerjate kategorije med uresničenim in
načrtovanim in z analizo odmikov ugotavljate razloge uspešnosti oz. neuspešno-
sti, mesečno in letno?
a. Da
b. Ne
7. Ali na dnevni ravni izračunavate RevPAR, ADR, occ. in TrevPAR?
a. Da
b. Ne

1 Kontni plan po USALI je pomemben zato, da se podatke zajema ob izvoru (se jih ne prenaša); tako je verje-
tnost napak manjša, gre pa tudi za prihranek časa.

158
   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163