Page 161 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 161
Viri in literatura

Viri

Hotelska veriga Best Western. Http://.www.bestwestern.com.
Letno poročilo BWP Hotel Slon 2016.
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Urad RS za meroslovje. Http: //.www.

mirs.gov.si.
Slovenski inštitut za standardizacijo. Http://www.sist.si.

Literatura

Aaker, D. A., in G. S. Day. 1990. Marketing research. 4th ed.Toronto: John Wiley &
Sons.

Abbott, L. 1995. Quality and Competition. New York: Columbia University Press.
Alič, M. 2003. »Analiza povezav med pridobljenimi certifikati kakovosti po standar-

dih serije ISO 9000 in uspešnostjo podjetij.« Magistrsko delo, Univerza v Ljubl-
jani, Ekonomska fakulteta.
Alič, M. 2012. ISO 9001 danes – poslovne koristi in dileme. Ljubljana: B2, Visoka šola za
poslovne vede.
Alič, M. 2012. »Izrazi s področja managementa kakovosti.« Http://www.sam-d.si/
Default.aspx?cid=57&fid=79&tid=198.
Avelini-Holjevac, I. 1998. Kontroling: upravljanje poslovnim rezultatom. Opatija: Ho-
telijerski fakultet Opatija.
Baš, D. 2016. »Implementacija metodologije USALI v hotelirstvu s pomočjo infor-
macijskega sistema Pantheon.« Diplomska naloga, Univerza na Primorskem.
Brogowitz, A. A, L. M. Delene in D. M. Lyth. 1990. »A Synthesised Service Quality
Model with Managerial Implications.« International Journal of Service Industry
Management 1 (1): 27–45.
Chou, M. (2013). »Does Tourism Development Promote Economic Growth in Transi-
tion Countries? A Panel Analysis. Economic Modelling 33: 226–32.

161
   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166