Page 96 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 96
zagotavljanje k akovosti v gostinst v u
katere so posebnosti poročanja po USALI, ki je pogoj za mednarodne primerjave. Le-
-te se objavljajo v različnih publikacijah dosežkov hotelov v mednarodnem okolju; zani-
mal pa nas bo njihov pomen za uspešnost poslovanja v hotelirstvu. S tem bomo odgovo-
rili na temeljno vprašanje, ali so mednarodne publikacije relevantne za samo uspešnost
poslovanja hotelov. V nadaljevanju bomo predstavili kratko analizo dinamike razvoja
turizma v mednarodnem in nacionalnem okolju zaradi umeščenosti hotelirstva v sam
turizem. Z navedenim bomo potrdili ali ovrgli najpogosteje izražano trditev, da se turi-
zem v mednarodnem in nacionalnem smislu krepi. Sledila bo krajša analiza dinamike
razvoja hotelirstva v Sloveniji in ugotovitev, ali poslovni dosežki hotelov v Sloveniji sle-
dijo pozitivnim nedenarnim kazalnikom. Primarna pilotna raziskava med hotelirji pa
bo v nadaljevanju pokazala, ali se USALI uporablja med vprašanima skupinama (vod-
je hotelov in vodje finančnega kontrolinga) v izbranih hotelih in kakšno je njihovo sta-
lišče glede pomembnosti mednarodnih primerjav. Na osnovi dognanj sledita razprava s
predlogi ukrepov in sklep z usmeritvami za prihodnost.

čju poročanja o dobrodelnih akcijah. Čeprav so se v nekaterih primerih ti poskusi ohranili, lahko trdimo, da
nobena od dejavnosti nima tako razširjenega enotnega sistema poročanja kot prav turizem oz. hotelirstvo
(Schmidgall in Kwansa, 1999).

96
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101