Page 93 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 93
študija primera: bwp hotel slon
Veliko verig ima značilno jed (angl. signature dish), pijačo (angl. signature drink),
posteljni ali kopalniški koncept, kjer poleg otipljivih elementov vključujejo tudi neoti-
pljive, torej na kakšen način je postrežena ali pripravljena storitev.
Teoretična poznanja in mednarodne prakse poslovanja v hotelih kažejo, da je pot
do zagotavljanja izvajanja kakovostnih storitev samo ena. To je stalna skrb za goste in
za zaposlene. Pri tem so nam lahko v pomoč interni sistemi kakovosti, ki nam pomaga-
jo pri zagotavljanju kakovostni storitev. Na primeru BWP Hotel Slon smo prikazali, da
je skrivnost uspeha najprej v zavezanosti vodstva in zaposlenih k izvajanju kakovostnih
storitev. Formalizirani postopki in standardi so v pomoč pri uvajanju novih zaposlenih
in pri tem, da tudi dolgoletni zaposleni ostanejo osredotočeni na prvo poslanstvo vseh
gostinskih delavcev – zagotoviti zadovoljstvo gostov.
Pri internih sistemih kakovosti je smotrno zagotoviti, da so standardi popisani
in da se skladno z njimi izvaja stalni trening zaposlenih. Poleg tega je treba tudi vlaga-
ti v razvoj novih in izboljšanih storitev, zato da bi na trgu ostali konkurenčni. Ključ-
na pri uspešnemu sistemu zagotavljanju kakovosti je stalna zavezanost k visoki kakovo-
sti. Ali je ta vidna iz stalnih opozoril podrejenim ali pohval podrejenih ali iz nagrad ali
ocen gostov, ni pomembno. Bistveno je, da zaposleni vedo, da je njihov trud ali pa sla-
bo delo opaženo.
Če povzamemo, pot do uspešnega zagotavljanja kakovosti je zavezanost vodstva
in zaposlenih h kakovosti in k zadovoljstvu gostov, standardom storitev, stalnim izbolj-
šavam in inovacijam storitev, stalnim treningom in usposabljanu, spremljanju izvajanja
storitev in nagradam (materialnim in nematerialnim) za dobro izvedene storitve. Pred-
vsem pa je ključ do uspeha strast do dela v gostinstvu 24 ur na dan, 7 dni v tednu in 365
dni v letu.

93
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98