Page 15 - Faganel, Armand, in Anita Trnavčević. 2017. Marketizacijski diskurz v izobraževanju. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 15
glednica 2.1 Uporabljeni članki po revijah Viri podatkov 2.1
Revija tp dr sp u šr ng vvi
341 1
Število člankov 5 2 11
Preglednica 2.2 Avtorji in naslovi uporabljenih člankov
Avtor Naslov članka Revija
Bevc (2003) Učinkovitost in pravičnost visokošolskega Teorija in praksa
izobraževanja v Sloveniji
Bourdieu in Neoliberalni novorek: zabeležke o novi Družboslovne
razprave
Wacquant (2003) planetarni vulgati
Bučar (2001) Stroka in politika ob deseti obletnici Teorija in praksa
slovenske zunanje politike
Gregorčič (2008) Epistemologija radikalne pedagogike in Sodobna pedagogika
kulturni kapital za 21. stoletje
Jelenc Krašovec Univerza – potrebna tudi v učeči se Sodobna pedagogika
(2001) družbi?
Jurše (2009) Globaliziranje trga poslovnega Naše gospodarstvo
izobraževanja in model strateškega
prilagajanja univerzitetne poslovne šole
Kellermann (2006) Od Sorbone do Bologne in še naprej: o Sodobna pedagogika
ideologiji trenutne evropske politike
visokega šolstva
Klun in Šućur Higher Education – Importance and Uprava
(2010) Funding in Slovenia
Kotnik (2006) Konceptualne dileme implementacije Sodobna pedagogika
načel bolonjskega procesa
Kovač (2006) Bolonjska reforma kot etnološki Sodobna pedagogika
fenomen: primer Univerze v Ljubljani
Krakar Vogel Podcenjujoča in nestvarna: habilitacijska Šolski razgledi
(2009) merila
Kramberger (2003) Od Joining the Club h grotesknosti Družboslovne
slovenske adaptacije na neoliberalizem razprave
Nadaljevanje na naslednji strani
Obravnavana vsebina v znanstvenih člankih ni tematsko »čista«, pre-
pletajo se različni pojmi in kategorije, zato je vsebina istega članka več-
krat obravnavana v različnih kontekstih, odvisno od izseka besedila, ki
je zajet v analizi.
Toro idr. (2008) so uvedli »koncept refleksivnih ontologij, tj. opis
konceptov in odnosov v domeni s pomočjo vase zaprtih (angl. self-
contained) vprašanj«. Ta pristop ponuja več prednosti: pospešuje proces
13
Revija tp dr sp u šr ng vvi
341 1
Število člankov 5 2 11
Preglednica 2.2 Avtorji in naslovi uporabljenih člankov
Avtor Naslov članka Revija
Bevc (2003) Učinkovitost in pravičnost visokošolskega Teorija in praksa
izobraževanja v Sloveniji
Bourdieu in Neoliberalni novorek: zabeležke o novi Družboslovne
razprave
Wacquant (2003) planetarni vulgati
Bučar (2001) Stroka in politika ob deseti obletnici Teorija in praksa
slovenske zunanje politike
Gregorčič (2008) Epistemologija radikalne pedagogike in Sodobna pedagogika
kulturni kapital za 21. stoletje
Jelenc Krašovec Univerza – potrebna tudi v učeči se Sodobna pedagogika
(2001) družbi?
Jurše (2009) Globaliziranje trga poslovnega Naše gospodarstvo
izobraževanja in model strateškega
prilagajanja univerzitetne poslovne šole
Kellermann (2006) Od Sorbone do Bologne in še naprej: o Sodobna pedagogika
ideologiji trenutne evropske politike
visokega šolstva
Klun in Šućur Higher Education – Importance and Uprava
(2010) Funding in Slovenia
Kotnik (2006) Konceptualne dileme implementacije Sodobna pedagogika
načel bolonjskega procesa
Kovač (2006) Bolonjska reforma kot etnološki Sodobna pedagogika
fenomen: primer Univerze v Ljubljani
Krakar Vogel Podcenjujoča in nestvarna: habilitacijska Šolski razgledi
(2009) merila
Kramberger (2003) Od Joining the Club h grotesknosti Družboslovne
slovenske adaptacije na neoliberalizem razprave
Nadaljevanje na naslednji strani
Obravnavana vsebina v znanstvenih člankih ni tematsko »čista«, pre-
pletajo se različni pojmi in kategorije, zato je vsebina istega članka več-
krat obravnavana v različnih kontekstih, odvisno od izseka besedila, ki
je zajet v analizi.
Toro idr. (2008) so uvedli »koncept refleksivnih ontologij, tj. opis
konceptov in odnosov v domeni s pomočjo vase zaprtih (angl. self-
contained) vprašanj«. Ta pristop ponuja več prednosti: pospešuje proces
13