Page 174 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 174
Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu

Tabela 35: Značilnosti spremenljivk na osnovi ocenjenih strukturnih enačb – zagotavljanje
kakovosti osebja

Spremenljivke Ocena parametrov Standardna napaka T-statistika
(strukturni koeficient)
0.1160 –10.665
PRIC –1.242 0.0247 1.806
0.0438 2.672
IZOB 0.0446

POGOVOR 0.117

Errorvar.= 0.0911; Rř = 0.705

Tabela 36: Značilnosti spremenljivk na osnovi ocenjenih strukturnih enačb – zagotavljanje
lojalnosti gostov

174 Spremenljivke Ocena parametrov Standardna napaka T-statistika
(strukturni koeficient)
14.068
OSEBJE 0.716 0.0509 1.682

PROGLJ 0.0814 0.0484

Errorvar.= 0.0845; Rř = 0.659

Tabela 37: Značilnosti spremenljivk na osnovi ocenjenih reduciranih strukturnih enačb
– zagotavljanje kakovosti osebja

Spremenljivke Ocena parametrov Standardna napaka T-statistika
(strukturni koeficient)
0.116 –10.665
PRIC –1.242 0.0247 1.806
0.0438 2.672
IZOB 0.0446
– –
POGOVOR 0.117

PROGLJ 0,0

Errorvar.= 0.0911; Rř = 0.705

Na podlagi reducirane oblike strukturnih enačb (angl. reduced form
equations) je mogoče skleniti naslednje (glej tabeli 37 in 38): s pomočjo
eksogenih dejavnikov (poznavanje pričakovanj gostov, udeleževanje za-
poslenih na strokovnih usposabljanjih, pogovarjanje z zaposlenimi o ka-
kovosti, izdelanost programa lojalnosti) je mogoče pojasniti dobrih 47 %
variabilnosti lojalnosti med gosti PGO; s pomočjo eksogenih dejavni-
kov (poznavanje pričakovanj gostov, udeleževanje zaposlenih na strokov-
nih usposabljanjih; pogovarjanje z zaposlenimi o kakovosti, ki jo nudijo
gostom) je mogoče pojasniti dobrih 70 % variabilnosti kakovosti delova-
nja osebja v PGO. Opomniti velja, da je z vidika našega modela na dru-
   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179