Page 175 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 175
Empirični del

Privlačnosti konference

Udeleženec Ponudnik

Vsebinski vidik Izmenjava izkušenj Priložnosti Izmenjava izkušenj
CA* = 0,83 Zanimiva vsebina CA* = 0,83 Iskanje novih možnosti
Srečanje s specialisti v Ugled konference Nova znanja
Mreženje stroki CA* = 0,79 Srečanje s specialisti v
CA* = 0,92 Nova znanja stroki
Ugled konference Prisotnost uglednih go-
CA* = 0,63 vorcev Mnenje nekdanjih
Vrednostni vidik Iskanje novih možnosti udeležencev
CA* = 0,60 Mnenje strokovne javnosti
Iskanje novih poslovnih Pretekle izkušnje s konf.
partnerjev
Srečanje z obstoječimi Iskanje novih poslovnih
poslovnimi partnerji partnerjev
Srečanje z obstoječimi
Mnenje strokovne javnosti Mreženje poslovnimi partnerji 175
Mnenje prijateljev CA* = 0,78
Novost konference glede
Razmerje med ceno in ka- Vsebinski vidik na predhodne
kovostjo CA* = 0,60 Zanimiva vsebina
Novost konference glede Prisotnost uglednih go-
na predhodne vorcev

Legenda: CA* – Cronbachov koeficient zanesljivosti.

Rezultati faktorske analize so za privlačnosti konference pokazali, da
jih z vidika udeležencev določajo štirje skupni dejavniki, in sicer vsebinski
vidik konference, mreženje, ugled konference in vrednostni vidik konfe-
rence. Na dobro zanesljivost rezultatov lahko sklepamo na podlagi vred-
nosti koeficienta zanesljivosti, ki se giblje od 0,92 do 0,60, kar kaže, da
opredeljene dimenzije z zanesljivostjo opredeljujejo konstrukt privlačnos-
ti konference.

Na strani ponudnikov pa se je na podlagi analize izkazalo, da je pri-
vlačnosti konference mogoče definirati skupno s štirimi dejavniki, ki so
priložnosti konference, ugled konference, mreženje in vsebinski vidik
konference. Vrednosti Cronbachovega koeficienta za posamezen dejav-
nik se gibljejo med 0,83 in 0,60, kar kaže na dobro zanesljivost konstruk-
ta privlačnosti konference z vidika ponudnikov.

Rezultati eksploratorne faktorske analize (preglednica 62) se le de-
loma ujemajo s predvidenimi teoretičnimi koncepti, saj smo na začetku
raziskave menili, da privlačnosti destinacije sestavljajo štirje dejavniki
(dostopnost, zanimivost, storitve in razmere na destinaciji, ugled desti-
nacije), po pet dejavnikov pa privlačnosti prizorišča (dostopnost, nasta-
   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180