Page 178 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 178
Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije
ferenci smo ugotovili, da so jim ponudniki pripisali statistično značilno
višjo pomembnost kot udeleženci (p < 0,001), razen priložnosti za sreča-
nje z znanci in prijatelji, za katero nismo mogli potrditi razlik (p = 0,740).
Ponudniki so dodelili statistično značilno večjo pomembnost osebnim
razlogom in vsebinskemu ter časovnemu sovpadanju z drugimi konferen-
cami kot udeleženci (p < 0,001). V zvezi z vsebinskimi atributi konference
lahko ugotovimo, da so ponudniki kot statistično pomembnejše ocenili
vse atribute, razen poteka programa konference, ki so ga tako ponudniki
kot udeleženci zelo podobno ocenili (p = 0,629). Kot zadnje so vse tri ele-
mente ugleda konference ponudniki ocenili statistično značilno višje kot
udeleženci (p < 0,001).
Na podlagi rezultatov preverjanja razlik med vzorcem udeležencev in
vzorcem ponudnikov lahko ugotovimo, da smo uspeli za večino atribu-
178 tov privlačnosti kongresne destinacije dokazati statistično značilne raz-
like med vzorcema. Rezultati torej kažejo, da obe skupini deležnikov
pomembnost atributov privlačnosti kongresne destinacije ocenjujeta raz-
lično.
Hipotezo 2 zato lahko potrdimo.
ferenci smo ugotovili, da so jim ponudniki pripisali statistično značilno
višjo pomembnost kot udeleženci (p < 0,001), razen priložnosti za sreča-
nje z znanci in prijatelji, za katero nismo mogli potrditi razlik (p = 0,740).
Ponudniki so dodelili statistično značilno večjo pomembnost osebnim
razlogom in vsebinskemu ter časovnemu sovpadanju z drugimi konferen-
cami kot udeleženci (p < 0,001). V zvezi z vsebinskimi atributi konference
lahko ugotovimo, da so ponudniki kot statistično pomembnejše ocenili
vse atribute, razen poteka programa konference, ki so ga tako ponudniki
kot udeleženci zelo podobno ocenili (p = 0,629). Kot zadnje so vse tri ele-
mente ugleda konference ponudniki ocenili statistično značilno višje kot
udeleženci (p < 0,001).
Na podlagi rezultatov preverjanja razlik med vzorcem udeležencev in
vzorcem ponudnikov lahko ugotovimo, da smo uspeli za večino atribu-
178 tov privlačnosti kongresne destinacije dokazati statistično značilne raz-
like med vzorcema. Rezultati torej kažejo, da obe skupini deležnikov
pomembnost atributov privlačnosti kongresne destinacije ocenjujeta raz-
lično.
Hipotezo 2 zato lahko potrdimo.