Page 88 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 88
gresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije

Avtor in letnica Atributi, faktorji pri izbiri destinacije

Jago in Deery 2005 Lokacija destinacije in prizorišče, mreženje in spremljevalni dogodki, letalske pove-
zave, nastanitev in prehrana

Filipović 2007 Kongresne in nastanitvene zmogljivosti, stroški, okolje destinacije, lokalna podpora, iz-
venkonferenčne dejavnosti

88 DiPietro idr. 2008 Letalska dostopnost, cestna dostopnost, izbira restavracij, raznolikost nočnega življen-
ja, ponudba hotelov višje kategorije, obstoj hotelov priznanih blagovnih znamk, obseg
razstaviščnega prostora, imidž destinacije, ugled uspešne organizacije kongresov, var-
nost, splošni stroški, zaznana vrednost za denar

Chen 2006 Kongresne in nastanitvene zmogljivosti, stroški, okolje destinacije (imidž mesta, dosto-
pnost, lokalna infrastruktura), izvenkonferenčne dejavnosti

Millar in Kerr 2009 Naročnik: prizorišče, cena, dostopnost, nastanitev, imidž destinacije, zanimivosti na
destinaciji, gostinske storitve
Ponudnik storitev: prizorišče, lokacija, dostopnost, cena, nastanitev, storitve kongres-
nega urada, skrb za stranke, poslovno sodelovanje

Oral in Whitfield 2010 Dostopnost destinacije, oddaljenost destinacije, prometne povezave znotraj destinaci-
Del Chiappa 2012 je, razpoložljivost tehnične opreme, konferenčnih dvoran, nastanitev, razstaviščnega
prostora, usposobljenega kongresnega osebja, razumna cena prizorišča in nastanitev,
izvenkonferenčne dejavnosti (igralnice, plaža, nočno življenje), splošna vrednost des-
tinacije za organizacijo konference, varnost, klima, gostoljubje, lokalna podpora,
pretekle izkušnje

Oprema in razpoložljivost kongresnih dvoran, razstaviščni prostor, razpoložljivost več-
jih kongresnih centrov, cene nastanitve, razpoložljivost nastanitev, bližina hotelskih sob
(peš), obseg nastanitve na prizorišču glede na obseg dvoran, oddaljenost letališča od
hotela, restavracije (stroški, kakovost in raznolikost), lokalni transport, dostopnost des-
tinacije, imidž destinacije, novost, varnost, pričakovano vreme, fizična urejenost desti-
nacije, izvenkongresne dejavnosti (nakupovanje, gledališča, muzeji), pomoč kongres-
nega urada, kakovost in učinkovitost dela kongresnega osebja, splošna raven cen

Legenda:
*1 atributov je 76, tu so predstavljene njihove podskupine;
*2 povzeto po Kim in Kim 2004.
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93