Page 71 - Stanojev, Saso, Florjancic, Viktorija (2018). Digitalna pismenost srednjesolcev. Koper: Zalozba Univerze na Primorskem.
P. 71
E-kompetentna šola – projekt E-šolstvo 4.7

Preglednica 4.1 Moduli izobraževanja e-kompetentnega ravnatelja

Naziv modula () () ()

Komunikacija na daljavo v delovnem okolju in širše   

Ravnateljevo načrtovanje in spremljanje dela z i k t   
Pravilna in kritična uporaba podatkov in informacij   
Objava podatkov   

opombe Naslovi stolpcev: (1) izobraževanja v živo (ure), (2) izobraževanja na daljavo
(ure), (3) število udeleženih ravnateljev.

Preglednica 4.2 Rezultati projekta E-šolstvo (v številkah)

Postavljen cilj Načrtovano Izvedeno

Novi in prenovljeni seminarji 
.
Udeleženci na izobraževanjih . .
.
Udeleženci na izobraževanju sodelavcev .
.
Vključeni v i z . .

Svetovanja v živo .

Udeleženci na svetovanjih .

Ob koncu projekta E-šolstvo v letu 2013 je vodstvo projekta predsta-
vilo rezultate (E-šolstvo 2013) (preglednica 4.2).

Zaključna evalvacija projekta E-šolstvo je pokazala, da so se učitelji po
šolah v času izvajanja projekta v veliki meri (86 )¹² vključevali v obliko-
vanje šolskega operativnega načrta izvajanja aktivnosti informatizacije,
kar kaže na zavedanje o pomenu vseživljenjskega učenja med učitelji in
drugimi strokovnimi delavci šole.

¹² Glej http://projekt.sio.si/e-solstvo/.

71
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76