Page 127 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 127
refleksija socialnopedagoškega diskurza osnovnošolskih praks
Globačnik, B. (2012). Zgodnja obravnava. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Grunwald, K., in Thiersch, H. (2008). Koncept socialne pedagogike, usmerje-
ne v življenjski svet – uvodna opažanja. V M. Krajnčan, D. Zorc Maver
in B. Bajželj (ur.), Socialna pedagogika – med teorijo in prakso (str. 7–26).
Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Grünfeld, T. (1997). Socialni pedagog v osnovni šoli. Socialna pedagogika, 1(4),
13–21.
Halmi, A. (2005). Strategije kvalitativnih istraživanja u primijenjenim društve-
nim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Juul, J., in Jensen, H. (2010). Od poslušnosti do odgovornosti. Radovljica:
Didakta.
Kobal Tomc, B., Centrih, M., Zalokar, L., Švab, V., Bužan, V., Klanjšček, M.,
idr. (2011). Otroci in mladostniki s hudimi motnjami vedenja – analiza sta-
nja. Ljubljana: Inštitut RS za socialno varstvo.
Kobolt, A. (2010). Izstopajoče vedenje, šola, družbeni kontekst. V A. Kobolt
(ur.), Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi (str. 7–21). Ljubljana:
Pedagoška fakulteta.
Kobolt, A. (2015). Svetovanje – kompetenca psihosocialnih poklicev. V A.
Kobolt (ur.), Svetovanje v praksi (str. 9–22). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M. (1997). Šola in socialna pedagogika. Socialna pedagogika, 1(1),
91–100.
Krajnčan, M. (2006). Na pragu novega doma. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M. (2007a). Praktično pedagoško usposabljanje. Socialna pedagogika.
Priročnik. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M. (2007b). Konceptualizacija preventivnih modelov v osnovni šoli.
V T. Devjak, (ur.), Pravila in vzgojno delovanje šole (str. 119–141). Ljubljana:
Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M., in Bajželj, B. (2008). Odnos – osnova za socialno pedagoško delo.
V M. Krajnčan, M., Zorc Maver, D., in Bajželj, B. (ur.), Socialna pedago-
gika – med teorijo in prakso (str. 121–129). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Laval, C. (2005). Šola ni podjetje. Neoliberalni napad na javno šolstvo. Ljubljana:
Ministrstvo za kulturo RS in Javna agencija za raziskovalno dejavnost RS.
Müller, A. (1983). Integrative und integrierte Bewegungserziehung im
Sozialisationsfeld Heimerziehung. Eine Fallstudie. V E. Knab (ur.),
Heimerziehung – ein differenziertes Leistungsangebot (str. 79–106).
Frankfurt/M: Peter Lang.
125
Globačnik, B. (2012). Zgodnja obravnava. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Grunwald, K., in Thiersch, H. (2008). Koncept socialne pedagogike, usmerje-
ne v življenjski svet – uvodna opažanja. V M. Krajnčan, D. Zorc Maver
in B. Bajželj (ur.), Socialna pedagogika – med teorijo in prakso (str. 7–26).
Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Grünfeld, T. (1997). Socialni pedagog v osnovni šoli. Socialna pedagogika, 1(4),
13–21.
Halmi, A. (2005). Strategije kvalitativnih istraživanja u primijenjenim društve-
nim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Juul, J., in Jensen, H. (2010). Od poslušnosti do odgovornosti. Radovljica:
Didakta.
Kobal Tomc, B., Centrih, M., Zalokar, L., Švab, V., Bužan, V., Klanjšček, M.,
idr. (2011). Otroci in mladostniki s hudimi motnjami vedenja – analiza sta-
nja. Ljubljana: Inštitut RS za socialno varstvo.
Kobolt, A. (2010). Izstopajoče vedenje, šola, družbeni kontekst. V A. Kobolt
(ur.), Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi (str. 7–21). Ljubljana:
Pedagoška fakulteta.
Kobolt, A. (2015). Svetovanje – kompetenca psihosocialnih poklicev. V A.
Kobolt (ur.), Svetovanje v praksi (str. 9–22). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M. (1997). Šola in socialna pedagogika. Socialna pedagogika, 1(1),
91–100.
Krajnčan, M. (2006). Na pragu novega doma. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M. (2007a). Praktično pedagoško usposabljanje. Socialna pedagogika.
Priročnik. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M. (2007b). Konceptualizacija preventivnih modelov v osnovni šoli.
V T. Devjak, (ur.), Pravila in vzgojno delovanje šole (str. 119–141). Ljubljana:
Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M., in Bajželj, B. (2008). Odnos – osnova za socialno pedagoško delo.
V M. Krajnčan, M., Zorc Maver, D., in Bajželj, B. (ur.), Socialna pedago-
gika – med teorijo in prakso (str. 121–129). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Laval, C. (2005). Šola ni podjetje. Neoliberalni napad na javno šolstvo. Ljubljana:
Ministrstvo za kulturo RS in Javna agencija za raziskovalno dejavnost RS.
Müller, A. (1983). Integrative und integrierte Bewegungserziehung im
Sozialisationsfeld Heimerziehung. Eine Fallstudie. V E. Knab (ur.),
Heimerziehung – ein differenziertes Leistungsangebot (str. 79–106).
Frankfurt/M: Peter Lang.
125