Page 129 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 129
refleksija socialnopedagoškega diskurza osnovnošolskih praks

Vovk Ornik, N. (ur.) (2015). Kriteriji za opredelitev vrste in stopnje primanjklja-
jev, ovir oz. motenj otrok s posebnimi potrebami. Ljubljana: ZRSŠ.

Vršnik Perše, T., Schmidt Krajnc, M., Čagran, B., Košir, K., Hmelak, M.,
Bratina, T., idr. (2016). Evalvacija različnih oblik dodatne strokovne po-
moči, ki je otrokom dodeljena v skladu z Zakonom o usmerjanju otrok s
posebnimi potrebami. Nacionalna evalvacijska študija: končno poročilo.
Maribor: Pedagoška fakulteta.

Zaključki posveta »Skupna odgovornost za sodelovanje za prezrte otroke s
posebnimi potrebami« (2015). Pridobljeno s http://www.drustvo-srp.si/
images/DS_Zaklju%C4%8Dki.pdf

Zakon o osnovni šoli (1996). Uradni list RS, št 12/1996, z dne, 29. 2.
1996. Pridobljeno 23. 12. 2016 s http://www.uradni-list.si/1/objava.
jsp?urlid=199612&stevilka=570

Zakon o osnovni šoli (2006). Uradni list RS, št. 81/2006, z dne 31. 7.
2006. Pridobljeno 23. 12. 2016 s http: //www.uradni-list.si/1/objava.
jsp?urlid=200681&stevilka=3535

Zorc Maver, D. (2006). Socialna pedagogika v družbi negotovosti. V M. Sande,
B. Dekleva, A. Kobolt, Š. Razpotnik in D. Zorc Maver (ur.), Socialna peda-
gogika: Izbrani koncepti stroke (str. 23–35). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.

127
   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134