Page 128 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 128
večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov
Opara, B., Barle Lakota A., Globačnik, B., Kobal Grum, D., Košir, S., Macedoni
Lukšič, M., idr. (2010). Analiza vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi
potrebami v Sloveniji. Ljubljana: JRZ Pedagoški Inštitut.
Pravilnik o izobrazbi učiteljev in drugih strokovnih delavcev v izobra-
ževalnem programu osnovne šole. Uradni list RS, št. 109/11, 10/12,
92/12, 49/13 in 75/15. Pridobljeno 23. 12. 2016 s http://pisrs.si/Pis.web/
pregledPredpisa?id=PRAV10943
Rapuš Pavel, J. (1999). Hermenevtični pristop k socialnopedagoški diagnostiki.
Socialna pedagogika, 3(1), 47–65.
Razpotnik, Š. (2014). Socialno v socialni pedagogiki. Sodobna pedagogika, 65
(3), 54–70.
Rutar, D. (2002). Učitelj kot intelektualec. Radovljica: Didakta.
Rutar, D. (2016). Možgani, učenci in šola. Pridobljeno s http://za-misli.si/
kolumne/dusan-rutar/3205-mozgani-ucenci-in-sola
Rutar, D. (2017). Zadnji intelektualci. Pridobljeno s http://za-misli.si/kolumne/
dusan-rutar/3209-zadnji-intelektualci
Salecl, R. (1988). Vzgoja kot »bistveno drugotno stanje«. Problemi: revija za kul-
turo in družbena vprašanja, 11, 119–125.
Skalar, V. (1993). Socialni pedagog v osnovni šoli. Iskanja, 13, 36–43.
Štefanc, D. (2012). Kompetence v kurikularnem načrtovanju splošnega izobraže-
vanja. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Štremfel, U., Barle Lakota, A., in Polak, A. (2014). Učna (ne)uspešnost: pogledi,
pristopi, izzivi. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Thiersch, H. (1992). Lebensweltorientierte Soziale Arbeit. Weinheim: Juventa
Verlag.
Valenčič Zuljan, M. (2001). Modeli in načela učiteljevega profesionalnega ra-
zvoja. Sodobna pedagogika, 52(2), 122–141.
Vec, T. (2011). Moteče vedenje: ozadja in osnovni dejavniki, ki nanj vplivajo.
Socialna pedagogika, 15(2), 125–152.
Vernooji, M. A. (1995). Training needs of teachers working with emotional-
ly disturbed children. V M. Pitter in P. Dausit (ur.), Teacher education for
special needs in Europe (str. 61–74). London, New York, NY: Cassell.
Vidmar, M., in Kerman, K. (2016). The development of teacher’s relation-
al competence scale: Structural validity and reliability. Pridobljeno s
http://www.pei.si/UserFilesUpload/file/digitalna_knjiznica/SP/2016/SP_
XXVII_2016_1-2/Solsko%20polje,%20XXVII,%20vol%201-2,%202016.pdf
126
Opara, B., Barle Lakota A., Globačnik, B., Kobal Grum, D., Košir, S., Macedoni
Lukšič, M., idr. (2010). Analiza vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi
potrebami v Sloveniji. Ljubljana: JRZ Pedagoški Inštitut.
Pravilnik o izobrazbi učiteljev in drugih strokovnih delavcev v izobra-
ževalnem programu osnovne šole. Uradni list RS, št. 109/11, 10/12,
92/12, 49/13 in 75/15. Pridobljeno 23. 12. 2016 s http://pisrs.si/Pis.web/
pregledPredpisa?id=PRAV10943
Rapuš Pavel, J. (1999). Hermenevtični pristop k socialnopedagoški diagnostiki.
Socialna pedagogika, 3(1), 47–65.
Razpotnik, Š. (2014). Socialno v socialni pedagogiki. Sodobna pedagogika, 65
(3), 54–70.
Rutar, D. (2002). Učitelj kot intelektualec. Radovljica: Didakta.
Rutar, D. (2016). Možgani, učenci in šola. Pridobljeno s http://za-misli.si/
kolumne/dusan-rutar/3205-mozgani-ucenci-in-sola
Rutar, D. (2017). Zadnji intelektualci. Pridobljeno s http://za-misli.si/kolumne/
dusan-rutar/3209-zadnji-intelektualci
Salecl, R. (1988). Vzgoja kot »bistveno drugotno stanje«. Problemi: revija za kul-
turo in družbena vprašanja, 11, 119–125.
Skalar, V. (1993). Socialni pedagog v osnovni šoli. Iskanja, 13, 36–43.
Štefanc, D. (2012). Kompetence v kurikularnem načrtovanju splošnega izobraže-
vanja. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Štremfel, U., Barle Lakota, A., in Polak, A. (2014). Učna (ne)uspešnost: pogledi,
pristopi, izzivi. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Thiersch, H. (1992). Lebensweltorientierte Soziale Arbeit. Weinheim: Juventa
Verlag.
Valenčič Zuljan, M. (2001). Modeli in načela učiteljevega profesionalnega ra-
zvoja. Sodobna pedagogika, 52(2), 122–141.
Vec, T. (2011). Moteče vedenje: ozadja in osnovni dejavniki, ki nanj vplivajo.
Socialna pedagogika, 15(2), 125–152.
Vernooji, M. A. (1995). Training needs of teachers working with emotional-
ly disturbed children. V M. Pitter in P. Dausit (ur.), Teacher education for
special needs in Europe (str. 61–74). London, New York, NY: Cassell.
Vidmar, M., in Kerman, K. (2016). The development of teacher’s relation-
al competence scale: Structural validity and reliability. Pridobljeno s
http://www.pei.si/UserFilesUpload/file/digitalna_knjiznica/SP/2016/SP_
XXVII_2016_1-2/Solsko%20polje,%20XXVII,%20vol%201-2,%202016.pdf
126