Page 147 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 147
nameščanje in diskurz o (ne)ustreznosti vzgojne pomoči otrokom/mladostnikom ...

Literatura

Anzeljc Bratina, M., Brdar Tomažinčič, R., Cafuta, I. J., Dečman, M., Leva, J.,
Petrovec Zajc, J., ... Velič, I. (2013). Posvet: Sodelovanje med centri za so-
cialno delo in (vzgojnimi) zavodi od ogleda do odpusta pri obravnavi ot-
rok/mladostnikov. Kaljenje. Bliten skupnosti CSD Slovenije, 12, 7–12.

Bečaj, J. (1989). Oddaja otrok in mladostnikov v vzgojne zavode. Kriteriji za od-
dajo v vzgojni zavod. Ptički brez gnezda, 13(27), 7–29.

Bečaj, J. (2003). Disocialnost pri otrocih in mladostnikih. Slovenska pediatri-
ja, 10(1), 12–27.

Caharijaz Ferme, N. (2013). Postopek za zaščito otroka na centru za socialno
delo. Kaljenje. Bilten skupnosti CSD Slovenije,12, 24–31.

Dekleva, B. (1989). Oddaja otrok in mladostnikov v vzgojne zavode. Razlike
med občinami ter stališča delavcev centrov za socialno delo. Ptički brez
gnezda, 28(13), 58–74.

Etnični kodeks delavcev na področju socialne pedagogike. (2006). V M. Sande,
B. Dekleva, A. Kobolt, Š. Razpotnik in D. Zorc Maver (ur.), Socialna pe-
dagogika: izbrani koncepti stroke (str. 191–196). Ljubljana: Pedagoška
fakulteta.

Grunwald, K., in Thiersch, H. (2008). Koncept socialne pedagogike, usmer-
jene v življenjski svet – uvodna opažanja. V M. Krajnčan, D. Zorc Maver
in B. Bajželj (ur.), Socialna pedagogika – med teorijo in prakso (str. 7–26).
Ljubljana: Pedagoška fakulteta.

Hrženjak, M. (2002). Zgodovinski, kulturni in družbeni vidik vključevanja
romskih otrok v slovenske vrtce. Socialna pedagogika, 6(1), 81–93.

Kobal Tomc, B., Centrih, M., Zalokar, L., Švab, V., Bužan, V., Klanjšček, M.,
in Pavlič, S. (2011). Otroci in mladostniki s hudimi motnjami vedenja –
Analiza stanja. Ljubljana: Inštitut Republike Slovenije za socialno varstvo.

Kobolt, A. (2001). Intervju z Anne Frommann: Socialna pedagogika v funkciji
»figovega lista«. Socialna pedagogika, 5(3), 375–386.

Kobolt, A. (2011). Razumevanje in odzivanje na čustvene in vedenjske težave.
V O. Poljšak Škraban (ur.), Razumevanje in odzivanje na problematiko ot-
rok s težavami v socialni integraciji. Socialna pedagogika, tematska števil-
ka, 15(2), 153–173.

Kobolt, A. (2015). Opredelitev konteksta in ciljev raziskovanja – Oris stanja
in vizija razvoja vzgojnih ustanov. V A. Kobolt (ur.), Moči, izzivi, vizije
vzgojnih zavodov (str. 37–46). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.

145
   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152