Page 148 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 148
večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov
Kosmač, S. (2007). (Ne)ustreznost kriterijev za opredeljevanje otrok s čustveni-
mi in vedenjskimi motnjami. Socialna pedagogika, 11(3), 361–383.
Krajnčan, M. (2003). Analiza kriterijev oddaje otrok in mladostnikov v vzgoj-
ne zavode (Doktorska disertacija). Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakul-
teta, Ljubljana.
Krajnčan, M. (2006). Na pragu novega doma: Oddaja otrok v vzgojni zavod.
Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M. (2009). Behavioural and emotional disorders of children and ad-
olescents in Slovenian juvenile educational institutions. Socialna pedago-
gika, 13(2), 147–174.
Krajnčan, M. (2010). Otroci in mladostniki v vzgojnih zavodih, stanovanjskih
skupinah in mladinskih domovih. V M. Krajnčan in P. Miklavžin (ur.),
Zdravje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami (str. 34–55).
Ljubljana: Ministrstvo za zdravje.
Krajnčan, M. (2012). Dezinstitucionalizacija na področju vzgojnih zavodov. V
A. Rafaelič in V. Flaker (ur.), Iz-hod: iz totalnih ustanov med ljudi. Časopis
za kritiko znanosti, domišljijo in novo antropologijo, tematska številka,
39(250), 116–127.
Krajnčan, M., in Šoln Vrbinc, P. (2015). Med preteklostjo in prihodnostjo za-
vodske vzgoje. V A. Kobolt (ur.), Moči, izzivi, vizije vzgojnih zavodov (str.
11–33). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M., Miklavžin, P., in Zorc Maver, D. (2010). Oris zdravstvene pro-
blematike (namen raziskovanja). V M. Krajnčan in P. Miklavžin (ur.),
Zdravje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami (str. 57–99).
Ljubljana: Ministrstvo za zdravje.
Marovič, M. (2010). Romi, socialni kapital ter dileme glede nameščanja rom-
skih otrok v vzgojne zavode. Socialna pedagogika, 14(2), 247–270.
Müller, B. (2008). O odnosu med terapijo, pedagogiko in socialnim delom –
ravnanje s časom, kot profesionalna naloga. Socialna pedagogika, 12(2),
124–144.
Opara, B., Barle, A., Globačnik, B., Kobal Grum, D., Košir, S., Macedoni
Lukšič, M., ... Vršnik Perše, T. (2010). Analiza vzgoje in izobraževanja ot-
rok s posebnimi potrebami. Ljubljana: JRZ Pedagoški inštitut.
Program za otroke in mladino 2006–2016. (2006). Ministrstvo za delo, dru-
žino in socialne zadeve. Pridobljeno s http://www.varuh-rs.si/fileadmin/
user_upload/pdf/konferenca_o_participaciji_otrok
146
Kosmač, S. (2007). (Ne)ustreznost kriterijev za opredeljevanje otrok s čustveni-
mi in vedenjskimi motnjami. Socialna pedagogika, 11(3), 361–383.
Krajnčan, M. (2003). Analiza kriterijev oddaje otrok in mladostnikov v vzgoj-
ne zavode (Doktorska disertacija). Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakul-
teta, Ljubljana.
Krajnčan, M. (2006). Na pragu novega doma: Oddaja otrok v vzgojni zavod.
Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M. (2009). Behavioural and emotional disorders of children and ad-
olescents in Slovenian juvenile educational institutions. Socialna pedago-
gika, 13(2), 147–174.
Krajnčan, M. (2010). Otroci in mladostniki v vzgojnih zavodih, stanovanjskih
skupinah in mladinskih domovih. V M. Krajnčan in P. Miklavžin (ur.),
Zdravje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami (str. 34–55).
Ljubljana: Ministrstvo za zdravje.
Krajnčan, M. (2012). Dezinstitucionalizacija na področju vzgojnih zavodov. V
A. Rafaelič in V. Flaker (ur.), Iz-hod: iz totalnih ustanov med ljudi. Časopis
za kritiko znanosti, domišljijo in novo antropologijo, tematska številka,
39(250), 116–127.
Krajnčan, M., in Šoln Vrbinc, P. (2015). Med preteklostjo in prihodnostjo za-
vodske vzgoje. V A. Kobolt (ur.), Moči, izzivi, vizije vzgojnih zavodov (str.
11–33). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M., Miklavžin, P., in Zorc Maver, D. (2010). Oris zdravstvene pro-
blematike (namen raziskovanja). V M. Krajnčan in P. Miklavžin (ur.),
Zdravje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami (str. 57–99).
Ljubljana: Ministrstvo za zdravje.
Marovič, M. (2010). Romi, socialni kapital ter dileme glede nameščanja rom-
skih otrok v vzgojne zavode. Socialna pedagogika, 14(2), 247–270.
Müller, B. (2008). O odnosu med terapijo, pedagogiko in socialnim delom –
ravnanje s časom, kot profesionalna naloga. Socialna pedagogika, 12(2),
124–144.
Opara, B., Barle, A., Globačnik, B., Kobal Grum, D., Košir, S., Macedoni
Lukšič, M., ... Vršnik Perše, T. (2010). Analiza vzgoje in izobraževanja ot-
rok s posebnimi potrebami. Ljubljana: JRZ Pedagoški inštitut.
Program za otroke in mladino 2006–2016. (2006). Ministrstvo za delo, dru-
žino in socialne zadeve. Pridobljeno s http://www.varuh-rs.si/fileadmin/
user_upload/pdf/konferenca_o_participaciji_otrok
146