Page 63 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 63
r azumevanje in opr edeljevanje čustvenih in vedenjskih težav ...
Kenneth, K., Forness, S., in Mostert, M. (2004). Defining emotional or behav-
ioral disorders: The quest for affirmation. V P. Clough, P. Garner, J. T.
Pardeck in F. Yuen (ur)., Handbook of emotional & behavioral difficulties
(str. 45–58). Thousand Oaks, CA: SAGE Publications.
Kobal Tomc, B., Centrih, M., Zalokar, L., Švab, V., Bužan, V., Klanjšček, M.,
in Pavlič, S. (2011). Otroci in mladostniki s hudimi motnjami vedenja –
Analiza stanja. Ljubljana: Inštitut Republike Slovenije za socialno varstvo.
Kobolt, A. (2010). Oblike in pogostost motečega vedenja ter razlogi, ki jih uči-
telji pripisujejo takemu vedenju. V A. Kobolt (ur.), Izstopajoče vedenje in
pedagoški odzivi (str. 115–164). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Kobolt, A. (2011). Razumevanje in odzivanje na čustvene in vedenjske težave.
V O. Poljšak Škraban (ur.), Razumevanje in odzivanje na problematiko ot-
rok s težavami v socialni integraciji (str. 153–173). Socialna pedagogika, te-
matska številka, 15(2).
Kobolt, A., Metljak, U., in Potočnik, Š. (2008). Zadrege z definicijami – pot
k drugačnemu razumevanju izstopajočega vedenja. V A. Kobolt (ur.),
Problemi inkluzivne obravnave vedenjsko izstopajočih, socialno in kultur-
no depriviligiranih učencev in dijakov (str. 48–59). Univerza v Ljubljani:
Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M. (2006). Na pragu novega doma: Oddaja otrok v vzgojni zavod.
Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M. (2010). Otroci in mladostniki v vzgojnih zavodih, stanovanjskih
skupinah in mladinskih domovih. V M. Krajnčan in P. Miklavžin (ur.),
Zdravje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami (str. 34–55).
Ljubljana: Ministrstvo za zdravje.
Krajnčan, M., in Škoflek, I. (2000). Pregled nekaterih klasifikacij motenj vede-
nja in osebnosti otrok in mladostnikov. Socialna pedagogika, 4(2), 167–180.
Kriteriji za opredelitev vrste in stopnje primanjkljajev, ovir oz. motenj otrok
s posebnimi potrebami (2. izdaja) (2015). N. Vovk Ornik (ur.). 2. izdaja.
Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Kosmač, S. (2007). (Ne)ustreznost kriterijev za opredeljevanje otrok s čustveni-
mi in vedenjskimi motnjami. Socialna pedagogika, 11(3), 361–383.
Marovič, M. (2017). Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih
(Doktorska disertacija). Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta,
Koper.
Metljak, U., Kobolt, A., in Potočnik, Š. (2010). Narava čustvenih, vedenjskih
in socialnih težav se izmika definicijam. V A. Kobolt (ur.), Izstopajoče
61
Kenneth, K., Forness, S., in Mostert, M. (2004). Defining emotional or behav-
ioral disorders: The quest for affirmation. V P. Clough, P. Garner, J. T.
Pardeck in F. Yuen (ur)., Handbook of emotional & behavioral difficulties
(str. 45–58). Thousand Oaks, CA: SAGE Publications.
Kobal Tomc, B., Centrih, M., Zalokar, L., Švab, V., Bužan, V., Klanjšček, M.,
in Pavlič, S. (2011). Otroci in mladostniki s hudimi motnjami vedenja –
Analiza stanja. Ljubljana: Inštitut Republike Slovenije za socialno varstvo.
Kobolt, A. (2010). Oblike in pogostost motečega vedenja ter razlogi, ki jih uči-
telji pripisujejo takemu vedenju. V A. Kobolt (ur.), Izstopajoče vedenje in
pedagoški odzivi (str. 115–164). Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Kobolt, A. (2011). Razumevanje in odzivanje na čustvene in vedenjske težave.
V O. Poljšak Škraban (ur.), Razumevanje in odzivanje na problematiko ot-
rok s težavami v socialni integraciji (str. 153–173). Socialna pedagogika, te-
matska številka, 15(2).
Kobolt, A., Metljak, U., in Potočnik, Š. (2008). Zadrege z definicijami – pot
k drugačnemu razumevanju izstopajočega vedenja. V A. Kobolt (ur.),
Problemi inkluzivne obravnave vedenjsko izstopajočih, socialno in kultur-
no depriviligiranih učencev in dijakov (str. 48–59). Univerza v Ljubljani:
Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M. (2006). Na pragu novega doma: Oddaja otrok v vzgojni zavod.
Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Krajnčan, M. (2010). Otroci in mladostniki v vzgojnih zavodih, stanovanjskih
skupinah in mladinskih domovih. V M. Krajnčan in P. Miklavžin (ur.),
Zdravje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami (str. 34–55).
Ljubljana: Ministrstvo za zdravje.
Krajnčan, M., in Škoflek, I. (2000). Pregled nekaterih klasifikacij motenj vede-
nja in osebnosti otrok in mladostnikov. Socialna pedagogika, 4(2), 167–180.
Kriteriji za opredelitev vrste in stopnje primanjkljajev, ovir oz. motenj otrok
s posebnimi potrebami (2. izdaja) (2015). N. Vovk Ornik (ur.). 2. izdaja.
Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Kosmač, S. (2007). (Ne)ustreznost kriterijev za opredeljevanje otrok s čustveni-
mi in vedenjskimi motnjami. Socialna pedagogika, 11(3), 361–383.
Marovič, M. (2017). Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih
(Doktorska disertacija). Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta,
Koper.
Metljak, U., Kobolt, A., in Potočnik, Š. (2010). Narava čustvenih, vedenjskih
in socialnih težav se izmika definicijam. V A. Kobolt (ur.), Izstopajoče
61