Page 64 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 64
večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov
vedenje in pedagoški odzivi (str. 87–113). Ljubljana: Pedagoška fakulteta
Univerze v Ljubljani.
Myschker, N. (2009). Verhaltensstörungen bei Kindern und Jugendlichen:
Erscheinungsformen – Ursachen – Hilfreiche Maßnahmen. Stuttgart: W.
Kohlhammer Druckerei.
MKB-10 (2005). Mednarodna klasifikacija bolezni in sorodnih zdravstvenih
problemov za statistične namene. Deseta revizija, 1. knjiga (2. izdaja).
Ljubljana: Inštitut za varovanje zdravja Republike Slovenije.
Opara, B., Barle, A., Globačnik, B., Kobal Grum, D., Košir, S., Macedoni
Lukšič, M., ... Vršnik Perše, T. (2010). Analiza vzgoje in izobraževanja ot-
rok s posebnimi potrebami. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Razpotnik, Š. (2011). Družbeni kontekst kategorije »čustvene in vedenjske mo-
tnje«. V O. Poljšak Škraban (ur.), Razumevanje in odzivanje na problema-
tiko otrok s težavami v socialni integraciji (str. 103–123). Socialna pedagogi-
ka, tematska številka, 15(2).
Redl, F., in Wineman, D. (1984). Agresiven otrok: povzetek. Ljubljana: Svetovalni
center v Ljubljani, Sekcija za skupinsko delo in osebnostno rast Društva psi-
hologov Slovenije.
Skalar, V. (2003). Socialna integracija otrok z vedenjskimi in čustvenimi teža-
vami v osnovni šoli. Šolsko svetovalno delo, 3–4(8), 8–14.
Svetin Jakopič, S. (2005). Obravnava otrok in mladostnikov z vedenjskimi
motnjami na centru za socialno delo: Pomoč ali prisila. Socialna pedago-
gika, 9(4), 391–422.
Tomori, M. (1999). Duševne motnje v razvojnem obdobju. V M. Tomori in S.
Ziherl (ur.), Psihiatrija (str. 317–351). Ljubljana: Medicinska fakulteta.
Vec, T. (2011). Moteče vedenje: ozadja in osnovni dejavniki, ki nanj vplivajo. V
O. Poljšak Škraban (ur.), Razumevanje in odzivanje na problematiko otrok
s težavami v socialni integraciji (str. 125–152). Socialna pedagogika, temat-
ska številka, 15(2).
Zalokar, L. (2013). Evalvacija institucionalnega obravnavanja mladinske
odklonskosti – primer Vzgojnega zavoda Planina (Doktorska disertacija).
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Ljubljana.
Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (ZUOPP-1) (2011). Uradni
list RS, št. 58/2011 z dne 22. 7. 2011. Pridobljeno s http://www.zrss.si/
pd f /05091 1 1 231 18_ z a kon _ o _u smer ja nju _ ot rok _ s _ pos ebn i m i _ pot reba-
mi_22072011.pdf
62
vedenje in pedagoški odzivi (str. 87–113). Ljubljana: Pedagoška fakulteta
Univerze v Ljubljani.
Myschker, N. (2009). Verhaltensstörungen bei Kindern und Jugendlichen:
Erscheinungsformen – Ursachen – Hilfreiche Maßnahmen. Stuttgart: W.
Kohlhammer Druckerei.
MKB-10 (2005). Mednarodna klasifikacija bolezni in sorodnih zdravstvenih
problemov za statistične namene. Deseta revizija, 1. knjiga (2. izdaja).
Ljubljana: Inštitut za varovanje zdravja Republike Slovenije.
Opara, B., Barle, A., Globačnik, B., Kobal Grum, D., Košir, S., Macedoni
Lukšič, M., ... Vršnik Perše, T. (2010). Analiza vzgoje in izobraževanja ot-
rok s posebnimi potrebami. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Razpotnik, Š. (2011). Družbeni kontekst kategorije »čustvene in vedenjske mo-
tnje«. V O. Poljšak Škraban (ur.), Razumevanje in odzivanje na problema-
tiko otrok s težavami v socialni integraciji (str. 103–123). Socialna pedagogi-
ka, tematska številka, 15(2).
Redl, F., in Wineman, D. (1984). Agresiven otrok: povzetek. Ljubljana: Svetovalni
center v Ljubljani, Sekcija za skupinsko delo in osebnostno rast Društva psi-
hologov Slovenije.
Skalar, V. (2003). Socialna integracija otrok z vedenjskimi in čustvenimi teža-
vami v osnovni šoli. Šolsko svetovalno delo, 3–4(8), 8–14.
Svetin Jakopič, S. (2005). Obravnava otrok in mladostnikov z vedenjskimi
motnjami na centru za socialno delo: Pomoč ali prisila. Socialna pedago-
gika, 9(4), 391–422.
Tomori, M. (1999). Duševne motnje v razvojnem obdobju. V M. Tomori in S.
Ziherl (ur.), Psihiatrija (str. 317–351). Ljubljana: Medicinska fakulteta.
Vec, T. (2011). Moteče vedenje: ozadja in osnovni dejavniki, ki nanj vplivajo. V
O. Poljšak Škraban (ur.), Razumevanje in odzivanje na problematiko otrok
s težavami v socialni integraciji (str. 125–152). Socialna pedagogika, temat-
ska številka, 15(2).
Zalokar, L. (2013). Evalvacija institucionalnega obravnavanja mladinske
odklonskosti – primer Vzgojnega zavoda Planina (Doktorska disertacija).
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Ljubljana.
Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (ZUOPP-1) (2011). Uradni
list RS, št. 58/2011 z dne 22. 7. 2011. Pridobljeno s http://www.zrss.si/
pd f /05091 1 1 231 18_ z a kon _ o _u smer ja nju _ ot rok _ s _ pos ebn i m i _ pot reba-
mi_22072011.pdf
62