Page 34 - Lesjak, Miha. 2018. Velike športne prireditve in turizem: Teoretični in raziskovalni vidik merjenja vplivov velike športne prireditve. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 34
Velike športne prireditve in turizem

Športni turizem prav tako zajema profesionalni šport, ki obsega po-
tovanja športnikov in njihovih spremljevalcev in postaja pomemben se-
gment poslovno športnega turizma (Mihalič in Gartner, 2003). Za po-
slovni športni turizem v obliki priprav profesionalnih športnikov je
predvsem potrebna ustrezna športna infrastruktura in znanje na podro-
čju vrhunskega športa.

34

Športni turizem je torej vrsta turizma, ki je primarno ali prevladujoče
povezan s športom. Vključuje potovanja, kjer se posameznik začasno od-
dalji iz svojega običajnega okolja z motivom:
– aktivne udeležbe v športu,
– gledanja oz. spremljanja športne prireditve ali aktivne udeležbe

na športnem tekmovanju,
– obiska športno-turističnih znamenitosti ali
– športne priprave in športni kampi.
Športni turist je:
– tisti obiskovalec, ki v destinaciji prespi vsaj eno noč in
– katerega primarni in/ali prevladujoči motiv prihoda na destina-

cijo je šport (športna aktivnost, ogled športne prireditve, ogled
športnih znamenitosti, športne priprave in tekmovanja).
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39