Page 113 - Vodeb, Ksenija. 2018. Turistične atrakcije. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 113
Zaključek 113

neizogibni in sami po sebi dejstvo. Izpostavljeni so proaktivna vloga me-
nedžmenta in načini obvladovanja ter upravljanja turističnih vplivov za
dosego optimalnih rezultatov in učinkov v danih razmerah ter situacijah.

Sklepni dvi poglavji nadaljujeta razpravo o možnostih in priložnostih
učinkovitega načrtovanja in upravljanja turističnih atrakcij skozi proces
valorizacije turističnih atrakcij in obravnave atrakcije v luči turističnega
proizvoda z vsemi njegovimi specifikami in značilnostmi. Poudarjeni so
subjektivna narava turističnega doživetja in objektivne možnosti ter pri-
ložnosti menedžmenta in marketinga pri oblikovanju ter načrtovanju tu-
rističnih atrakcij na način, da se vpliva na tiste dejavnike zaznave pri obi-
skovalcih, ki omogočajo razvoj in ustvarjanje želenih turističnih doživetij
in izkušenj. Zadovoljstvo obiskovalcev je zagotovo merilo uspeha v tu-
rizmu, sta pa tudi sprememba in inovacija dejstvo in merilo napredka te-
robstoja na turističnem trgu. Trendi v razvoju turističnih atrakcij naj bi se
razvijali v smeri povezovanja in usklajevanja med akterji v sistemu atrak-
cij, kar je v skladu s pričakovanji sodobnih turistov in stopnjo zavesti ter
organiziranosti v turističnem gospodarstvu.
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118