Page 120 - Vodeb, Ksenija. 2018. Turistične atrakcije. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 120
Turistične atrakcije
učečo se organizacijo, čustveno senzibilno in prožno, operativno vitalno
ponudbo turističnih atrakcij v vrhunski kondiciji, ki bo zmeraj dva kora-
ka pred povpraševanjem in svojimi tekmeci. Razumevanje vrednostne-
ga sistema obiskovalca, njegovih želja in potreb od ponudnika turističnih
atrakcij zahteva visoko mero empatije in čustvene inteligence, saj bodo v
prihodnje ravno ta področja priložnost za dosego diferenciacije, učinko-
vitega upravljanja in trajnostne konkurenčnosti na turističnem trgu. V
ospredje prihaja vse bolj poglobljen interes in odnos obiskovalcev, krepi se
izobraževalni namen turističnega obiska, doživljajska dimenzija z vklju-
čitvijo vseh čutov, pri čemer sodobna tehnologija igra zelo pomembno
vlogo. Predvideva se razvoj turizma v smeri turističnih atrakcij, ki ponuja-
jo visoko kakovostna, celostna doživetja in kontemplacijo, vse manj pa bo
menda takšnih atrakcij, ki za obiskovalca predstavljajo pasivno udeležbo,
120 materialno konzumacijo in netrajnostno potrošnjo. Raven zavedanja v
vedenju obiskovalcev narekuje vse bolj sofisticirano vedenje turistične po-
nudbe, kar v ospredje postavlja naravo, zdravje, pristnost in odgovornost
na vseh področjih delovanja. Te temeljne vrednote prispevajo k spodbuja-
nju ustvarjalnosti in inovacij v turizmu na različnih področjih, toda ved-
no v korist in dobrobit širših ciljev družbenega in naravnega okolja. Ka-
kovost življenja v veliki meri vpliva na kakovost preživljanja prostega časa,
po drugi strani pa se krepi zavedanje o pomenu sodelovanja, povezovanja
in partnerstev v turizmu, zato so tu napovedi prihodnjega razvoja v sme-
ri večjega angažiranja lokalnih skupnosti in povezav med turističnimi ak-
terji. Vse bolj bo prepoznana vrednost sodelovanja v turizmu zaradi zave-
danja o njegovi večplastni povezanosti z drugimi dejavnostmi in področji
ter skupnih koristi in prednosti takega delovanja.
učečo se organizacijo, čustveno senzibilno in prožno, operativno vitalno
ponudbo turističnih atrakcij v vrhunski kondiciji, ki bo zmeraj dva kora-
ka pred povpraševanjem in svojimi tekmeci. Razumevanje vrednostne-
ga sistema obiskovalca, njegovih želja in potreb od ponudnika turističnih
atrakcij zahteva visoko mero empatije in čustvene inteligence, saj bodo v
prihodnje ravno ta področja priložnost za dosego diferenciacije, učinko-
vitega upravljanja in trajnostne konkurenčnosti na turističnem trgu. V
ospredje prihaja vse bolj poglobljen interes in odnos obiskovalcev, krepi se
izobraževalni namen turističnega obiska, doživljajska dimenzija z vklju-
čitvijo vseh čutov, pri čemer sodobna tehnologija igra zelo pomembno
vlogo. Predvideva se razvoj turizma v smeri turističnih atrakcij, ki ponuja-
jo visoko kakovostna, celostna doživetja in kontemplacijo, vse manj pa bo
menda takšnih atrakcij, ki za obiskovalca predstavljajo pasivno udeležbo,
120 materialno konzumacijo in netrajnostno potrošnjo. Raven zavedanja v
vedenju obiskovalcev narekuje vse bolj sofisticirano vedenje turistične po-
nudbe, kar v ospredje postavlja naravo, zdravje, pristnost in odgovornost
na vseh področjih delovanja. Te temeljne vrednote prispevajo k spodbuja-
nju ustvarjalnosti in inovacij v turizmu na različnih področjih, toda ved-
no v korist in dobrobit širših ciljev družbenega in naravnega okolja. Ka-
kovost življenja v veliki meri vpliva na kakovost preživljanja prostega časa,
po drugi strani pa se krepi zavedanje o pomenu sodelovanja, povezovanja
in partnerstev v turizmu, zato so tu napovedi prihodnjega razvoja v sme-
ri večjega angažiranja lokalnih skupnosti in povezav med turističnimi ak-
terji. Vse bolj bo prepoznana vrednost sodelovanja v turizmu zaradi zave-
danja o njegovi večplastni povezanosti z drugimi dejavnostmi in področji
ter skupnih koristi in prednosti takega delovanja.