Page 64 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 64
lija Žakelj
učbenika.« V Slovenski i-učbeniki, ur. Igor Pesek, Blaž Zmazek in Vladimir
Milekšič, 118–141. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Lipovec, Alenka, Jožef Senekovič in Samo Repolusk. 2014b. »Evalvacija i-učbe-
nikov za matematiko v OŠ.« V Slovenski i-učbeniki, ur. Igor Pesek, Blaž Zma-
zek in Vladimir Milekšič, 179–196. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za
šolstvo.
Mayer, Richard E., in Roxana Moreno. 2002. »Aids to Computer Based Multime-
dia Learning.« Learning and instruction 12 (1): 107–119.
MIZŠ. 2016. »Strateške usmeritve nadaljnjega uvajanja IKT v slovenske VIZ do
leta 2020.« Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, Ljubljana.
Mori, Ivanka. 2007. Učenje in poučevanje z računalnikom v prvem triletju osnovne
šole. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Pesek, Igor, Blaž Zmazek in Gregor Mohorčič. 2014a. »Od e-gradiv do i-učbeni-
kov.« V Slovenski i-učbeniki, ur. Igor Pesek, Blaž Zmazek in Vladimir Milekšič,
9–16. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Rebolj, Vanda. 2008. E-izobraževanje: skozi očala pedagogike in didaktike. Rado-
vljica: Didakta.
Repolusk, Samo, Blaž Zmazek, Bojan Hvala in Milena Ivanuš Grmek. 2010. »In-
teraktivnost e-učnih gradiv pri pouku matematike.« Pedagoška obzorja 25
(3–4): 110–129.
Zmazek, Blaž, Alenka Lipovec, Igor Pesek, Vesna Zmazek, Stanislav Šenveter,
Jernej Regvat in Katja Prnaver. 2011. »Priporočila za izdelavo e-učbenikov.«
Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana.
Žakelj, Amalija. 2012. »The Impact of Level Education (Ability Grouping) on
Pupils’ Learning Results.« Predstavljeno na The 3rd World Conference on
Psychology, Counseling and Guidance, 9–12 maj, Izmir.
62
učbenika.« V Slovenski i-učbeniki, ur. Igor Pesek, Blaž Zmazek in Vladimir
Milekšič, 118–141. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Lipovec, Alenka, Jožef Senekovič in Samo Repolusk. 2014b. »Evalvacija i-učbe-
nikov za matematiko v OŠ.« V Slovenski i-učbeniki, ur. Igor Pesek, Blaž Zma-
zek in Vladimir Milekšič, 179–196. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za
šolstvo.
Mayer, Richard E., in Roxana Moreno. 2002. »Aids to Computer Based Multime-
dia Learning.« Learning and instruction 12 (1): 107–119.
MIZŠ. 2016. »Strateške usmeritve nadaljnjega uvajanja IKT v slovenske VIZ do
leta 2020.« Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, Ljubljana.
Mori, Ivanka. 2007. Učenje in poučevanje z računalnikom v prvem triletju osnovne
šole. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Pesek, Igor, Blaž Zmazek in Gregor Mohorčič. 2014a. »Od e-gradiv do i-učbeni-
kov.« V Slovenski i-učbeniki, ur. Igor Pesek, Blaž Zmazek in Vladimir Milekšič,
9–16. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Rebolj, Vanda. 2008. E-izobraževanje: skozi očala pedagogike in didaktike. Rado-
vljica: Didakta.
Repolusk, Samo, Blaž Zmazek, Bojan Hvala in Milena Ivanuš Grmek. 2010. »In-
teraktivnost e-učnih gradiv pri pouku matematike.« Pedagoška obzorja 25
(3–4): 110–129.
Zmazek, Blaž, Alenka Lipovec, Igor Pesek, Vesna Zmazek, Stanislav Šenveter,
Jernej Regvat in Katja Prnaver. 2011. »Priporočila za izdelavo e-učbenikov.«
Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana.
Žakelj, Amalija. 2012. »The Impact of Level Education (Ability Grouping) on
Pupils’ Learning Results.« Predstavljeno na The 3rd World Conference on
Psychology, Counseling and Guidance, 9–12 maj, Izmir.
62