Page 98 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 98
ka Lepičnik Vodopivec

Preglednica 1 Analiza študijskega programa Pedagogika (3. letnik)

Kriterij Prisotnost

Vključenost razvijanja di- Sposobnost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologi-
gitalnih kompetenc in smi- je; uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri po-
selne rabe IKT med kompe- uku oz. razvijanje informacijske pismenosti pri učencih; upora-
tence, ki jih razvija program. bljanje informacijsko-komunikacijske tehnologije pri vzgojno-
izobraževalnem delu.

Predmeti, namenjeni razvo- Predmet Vzgoja z mediji in za medije
ju digitalnih kompetenc in Študent/-ka bo spoznal zakonitosti delovanja medijev, vpliva
urjenju smiselne rabe IKT, medijev v družbi s posebnim ozirom na vpliv, ki ga imajo me-
ter njihovi ključni cilji. diji na otroke in mladostnike ter na različne družbene skupine.
S preučevanjem vpliva medijev na kulturo, življenjske stile in
vedenjske vzorce ter druge povezane pojave bo študent/-ka
spoznal različne modele medijskega opismenjevanja ter nji-
hove učinke. Spoznal bo pristope kritične refleksije medijskih
vsebin in lastnega medijskega ustvarjanja. Sposoben bo upo-
rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije in bo informa-
cijsko pismen. Razumel bo področja medijske vzgoje ter razvoj
kompetenc za poučevanje medijske vzgoje in medijsko opi-
smenjevanje otrok, mladostnikov ter odraslih. Po izvedenem
predmetu bo študent razvil področja medijske vzgoje ter ra-
zvoj kompetenc za poučevanje medijske vzgoje in medijsko
opismenjevanje otrok, mladostnikov ter odraslih. Študent bo
poznal vlogo in vsebine medijske vzgoje za različne razvojne
stopnje in različne družbene skupine. Sposoben/-na bo učin-
kovito izpeljati poučevalne modele medijske vzgoje tako za
otroke in mladostnike kakor tudi za različne družbene skupine.
Zmožen/-na bo ovrednotiti svoje poučevanje vzgoje za medije
glede na uresničevanje zastavljenih ciljev in dosežke učečih se.
Uporabljal bo različne orodja in pristope pri večkodnem obli-
kovanju medijskih besedil in učnega gradiva glede na raznoli-
ke potrebe učencev.

Razvijanje smiselne rabe Pedagoško raziskovanje, Pismenost (izbirni predmet), Mediji v

IKT, navedeno tudi kot eden delu z otroki s težavami v socialni integraciji (izbirni predmet),

izmed ciljev pri različnih Sodobno umetniško izražanje (izbirni predmet), Organizacija v

predmetih v programu. izobraževanju (izbirni predmet).

– Kot moteče v procesu poučevanja izpostavljajo: študentsko delo v času
študija, ostale obveznosti in veliko obveznosti tudi pri drugih predme-
tih.

Oblikovali smo naslednje predloge: predlog za izdelovanje e-knjig, vide-
oposnetkov, oblikovanje spletnih strani, razširitev znanj s področja uporabe
PowerPointa in implementacije vsega naštetega v pedagoško prakso. od vrt-
cev do univerz.

96
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103