Page 93 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 93
Raba IKT pri spodbujanju sporazumevalne zmožnosti
Rutar, Sonja. 2012. »Pomen projekta branje in pisanje za kritično mišljenje.« V
Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do zna-
nja: zbornik povzetkov strokovnega posveta, ur. Fani Nolimal, Tanja Novako-
vić, 64–70. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Saksida, I. 1994. Izhodišča in modeli šolske interpretacije mladinske književnosti:
priročnik za književno vzgojo. Trzin: Different.
Saksida, Igor. 2014. »Kako do boljše bralne pismenosti?« V Za dvig bralne pisme-
nosti: zbornik prispevkov strokovnega tematskega razgovora na Ministrstvu
za izobraževanje, znanost in šport, ur. Mojca Miklavčič in Andreja Barle La-
kota, 54–58 Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.
Starc, Sonja. 2017. Učni načrt za slovenski jezik: prenova pouka slovenskega jezika
na Državnem izobraževalnem zavodu Jožef Stefan. Trst: Državni izobraže-
valni zavod Jožef Stefan.
Škabar, Barbara, in Viktorija Sulčič. 2009. Uporaba računalnika in interneta v
prvem triletju osnovne šole. Management 4 (4): 371–387.
Štraus, Mojca. 2010. »OECD PISA 2009: prvi rezultati.« http://www.pei.si/
UserFilesUpload/file/raziskovalna_dejavnost/PISA/PISA2009/PISA_2009
_TK_7_dec_202010_1_del.pdf
Štraus, Mojca, Klaudija Šterman Ivančič in Simona Štigl, ur. 2013. »OECD PISA
2012.« Pedagoški inštitut, Ljubljana. http://www.pei.si/UserFilesUpload/
file/raziskovalna_dejavnost/PISA/PISA2012/PISA20201220Povzetek
20rezultatov20SLO.pdf
Tancig, Simona. 2016. »Od Prousta do Twitterja – nevroedukacijske raziskave
bralne pismenosti digitalni dobi.« V Bralna pismenost kot izziv in odgovor-
nost, ur. Tatjana Devjak in Igor Saksida, 9–26. Ljubljana: Pedagoška fakul-
teta.
Vončina, Vida. 2006. »Večrazsežna pismenost kot jedro novega koncepta splo-
šne izobrazbe ali Kako pripraviti učence/dijake za kritičen vstop v sodobno
kulturo in družbo? Intervju z Allanom Lukom.« Sodobna pedagogika 57 (5):
8–21.
Wechtersbach, Rado. 2003. »Otrok, vrtec in računalnik.« Organizacija 36 (8):
523–524.
Zuljan, Darjo. 2014. Tehnološka pismenost v obdobju zgodnjega učenja. Koper:
Annales.
Žagar, France. 1992. Šolske besedilne vrste. Maribor: Obzorja.
91
Rutar, Sonja. 2012. »Pomen projekta branje in pisanje za kritično mišljenje.« V
Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do zna-
nja: zbornik povzetkov strokovnega posveta, ur. Fani Nolimal, Tanja Novako-
vić, 64–70. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Saksida, I. 1994. Izhodišča in modeli šolske interpretacije mladinske književnosti:
priročnik za književno vzgojo. Trzin: Different.
Saksida, Igor. 2014. »Kako do boljše bralne pismenosti?« V Za dvig bralne pisme-
nosti: zbornik prispevkov strokovnega tematskega razgovora na Ministrstvu
za izobraževanje, znanost in šport, ur. Mojca Miklavčič in Andreja Barle La-
kota, 54–58 Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.
Starc, Sonja. 2017. Učni načrt za slovenski jezik: prenova pouka slovenskega jezika
na Državnem izobraževalnem zavodu Jožef Stefan. Trst: Državni izobraže-
valni zavod Jožef Stefan.
Škabar, Barbara, in Viktorija Sulčič. 2009. Uporaba računalnika in interneta v
prvem triletju osnovne šole. Management 4 (4): 371–387.
Štraus, Mojca. 2010. »OECD PISA 2009: prvi rezultati.« http://www.pei.si/
UserFilesUpload/file/raziskovalna_dejavnost/PISA/PISA2009/PISA_2009
_TK_7_dec_202010_1_del.pdf
Štraus, Mojca, Klaudija Šterman Ivančič in Simona Štigl, ur. 2013. »OECD PISA
2012.« Pedagoški inštitut, Ljubljana. http://www.pei.si/UserFilesUpload/
file/raziskovalna_dejavnost/PISA/PISA2012/PISA20201220Povzetek
20rezultatov20SLO.pdf
Tancig, Simona. 2016. »Od Prousta do Twitterja – nevroedukacijske raziskave
bralne pismenosti digitalni dobi.« V Bralna pismenost kot izziv in odgovor-
nost, ur. Tatjana Devjak in Igor Saksida, 9–26. Ljubljana: Pedagoška fakul-
teta.
Vončina, Vida. 2006. »Večrazsežna pismenost kot jedro novega koncepta splo-
šne izobrazbe ali Kako pripraviti učence/dijake za kritičen vstop v sodobno
kulturo in družbo? Intervju z Allanom Lukom.« Sodobna pedagogika 57 (5):
8–21.
Wechtersbach, Rado. 2003. »Otrok, vrtec in računalnik.« Organizacija 36 (8):
523–524.
Zuljan, Darjo. 2014. Tehnološka pismenost v obdobju zgodnjega učenja. Koper:
Annales.
Žagar, France. 1992. Šolske besedilne vrste. Maribor: Obzorja.
91