Page 138 - Kerma, Simon. 2018. Vinski turizem z geografskim poreklom. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 138
Vinski turizem z geografskim poreklom
Slika 36: Motivi za obisk festivala (vir: Malvasia TourIstra 2015a).
138
Slika 37: Zadovoljstvo z vsebinami vinskega festivala (vir: Malvasia TourIstra 2015a).
Anketiranci so izkazali največje zadovoljstvo s številom in z izborom
vin ter vinarjev, najslabše pa so ocenili kulturni del programa festivala,
čeprav nekih bistvenih razlik pri ocenah vsebin ni opaziti. Večina (vsaj
dve tretjini) se namerava udeležiti prihodnjih izvedb prireditve in so prav
tako izkazali namero po nakupu festivalskih vin, ki so jih poskusili. Ve-
lika večina anketiranih pa ne bi kupila drugih proizvodov, ki so bili (po-
leg vina) v dodatni ponudbi festivala, kar pomeni, da je pri oblikovanju
vzporedne ponudbe še nekaj rezerv. Sem lahko štejemo tudi organizaci-
jo tematskih aranžmajev z obiski izbranih vinskih kleti pred festivalom
ali po njem.
Slika 36: Motivi za obisk festivala (vir: Malvasia TourIstra 2015a).
138
Slika 37: Zadovoljstvo z vsebinami vinskega festivala (vir: Malvasia TourIstra 2015a).
Anketiranci so izkazali največje zadovoljstvo s številom in z izborom
vin ter vinarjev, najslabše pa so ocenili kulturni del programa festivala,
čeprav nekih bistvenih razlik pri ocenah vsebin ni opaziti. Večina (vsaj
dve tretjini) se namerava udeležiti prihodnjih izvedb prireditve in so prav
tako izkazali namero po nakupu festivalskih vin, ki so jih poskusili. Ve-
lika večina anketiranih pa ne bi kupila drugih proizvodov, ki so bili (po-
leg vina) v dodatni ponudbi festivala, kar pomeni, da je pri oblikovanju
vzporedne ponudbe še nekaj rezerv. Sem lahko štejemo tudi organizaci-
jo tematskih aranžmajev z obiski izbranih vinskih kleti pred festivalom
ali po njem.