Page 49 - Biloslavo, Roberto, Rusjan, Roland. 2018. Strateške dualnosti v teoriji in praksi managementa. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 49
Prisotnost in pomen dualnosti v organizaciji 49

način obvladovanja dualnosti na uspešnost in učinkovitost vaše-
ga podjetja?
– Ali se morda spomnite kakšnega primera dualnosti s področja
dejavnosti v razvojni politiki vaše organizacije (kot npr. izrablja-
nje nasproti raziskovanje, stroški nasproti diferenciacija, lokalni
nasproti globalni trg, programi nasproti temeljne zmožnosti ali
notranje izvajanje nasproti zunanje izvajanje)? Kako ste urejali
to dualnost? Kakšne posledice je imel ta način obvladovanja du-
alnosti na uspešnost in učinkovitost vašega podjetja?
– Ali se morda spomnite kakšnega primera dualnosti s področ-
ja urejenosti v razvojni politiki vaše organizacije (kot npr. načr-
tovana nasproti vznikajoča strategija, centralizacija nasproti de-
centralizacija, funkcijska nasproti procesna struktura, zunanji
nasproti notranji dejavniki motivacije, delovne naloge nasproti
medsebojni odnosi, pretekli nasproti prihodnji kazalniki poslo-
vanja, sledenje trgu nasproti poudarek na tehnologiji ali avtok-
ratsko nasproti demokratsko vodenje)? Kako ste urejali to dual-
nost? Kakšne posledice je imel ta način obvladovanja dualnosti
za uspešnost in učinkovitost vašega podjetja?
– Ali se morda spomnite kakšnega primera dualnosti s področ-
ja sredstev v razvojni politiki vaše organizacije (kot npr. notranji
nasproti zunanji viri sredstev ali oportunizem nasproti dolgo-
ročno partnerstvo)? Kako ste urejali to dualnost? Kakšne po-
sledice je imel ta način obvladovanja dualnosti na uspešnost in
učinkovitost vašega podjetja?
Intervjuji so bili izvedeni v času od 23. do 30. maja 2016; posamezen
intervju je trajal od 45 minut do 60 minut.
Vrsto intervjuja, in sicer polstrukturirani intervju, smo izbrali zara-
di potreb raziskave; želeli smo namreč prepustiti managerjem, da odpr-
to pripovedujejo ter opisujejo primere vsakdanje prakse poslovanja pod-
jetij. Tako so ti intervjuji potekali kot nekakšen neformalen pogovor. Pri
tem nismo želeli vplivati na managerje s teoretičnimi koncepti, zato so
bila izhodiščna vprašanja zgolj podlaga za intervju. Posledično managerji
niso odgovarjali na vprašanja, ampak so praktično opisovali, pripovedo-
vali, kako poteka poslovanje v njihovem podjetju.
Podatke smo zbirali tako, da smo jih posneli, s čimer so managerji
soglašali. Pred analizo podatkov smo te prepisali; tako smo dobili čisto-
pis polstrukturiranega intervjuja,1 ki je predstavljal podlago za analizo
podatkov.

1 Čistopis polstrukturiranih intervjujev se nahaja v prilogi.
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54