Page 67 - Biloslavo, Roberto, Rusjan, Roland. 2018. Strateške dualnosti v teoriji in praksi managementa. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 67
Priloga 1

Št. Avtor in leto Vrsta Teoretična izhodišča Vir
objave dualnosti za identifikacijo dualnosti

43. Lewis idr. Programi »/.../ konflikti med zunanjimi zahte- »Product Development Tensions: Ex-
(2002) naspro- vami in notranjimi sposobnostmi,
ti temeljne potrebe po spontanosti in struk- ploring Contrasting Styles of Project
zmožnosti turi, želje za spremembe in stabil-
Načrtova- nost (Dougherty 1996; Jelinek in Management.« The Academy of Manage­
na naspro- Schoonhoven 1990).« Str. 546. ment Journal 45 (3): 546–564.
ti vznikajoča
strategija »/.../ konflikti med stabilnostjo
Stabilnost in spremembami zahtevajo trajno
nasproti sodelovanje med predhodno obsto-
spremembe ječimi načrti in razvijajočim razume-
vanjem.« Str. 547.

Poole in Stabilnost »/.../ stabilnost in trajne spremembe v »Using Paradox to Build Management 67
44. Van De Ven nasproti enaki teoriji vsebujejo paradoks, saj je
spremembe and Organizational Theories.« Academy
(1989) vsaka od njih definirana kot nasprotje of Management Review 14 (4): 562–578.

druge.« Str. 564.

Pina e Lokalni »Sodobni managerji so pogosto
45. Cunha nasproti
globalni trg soočeni z nasprotujočimi si nasveti:
(2005)
od njih se pričakuje, da upravljajo z »Adopting or Adapting? The Tension

‘mednarodnim vpogledom’ in s ‘teh- between Local and International Mind-

nikami managementa v svetovnem sets in Portuguese Management.« Jour­
merilu’, medtem ko so istočasno opo- nal of World Business 40 (2): 188–202.
zorjeni na potrebe po spoštovanju lo-

kalnih kultur.« Str. 189.

»Raziskovalne (radikalne) inovaci­

Ylinena in Revolucijske je povzročajo temeljne, revolucij­ »The Effects of Organic and Mechanis-
46. Gullkvist nasproti evo- ske spremembe … (Ettlie, Bridges in
lucijske spre- tic Control in Exploratory and Exploit-
(2014) membe O‘Keefe 1984).« Str. 93.
ative Innovations.« Management Ac­
»V nasprotju, izrabljajoče (evolucij­ counting Research 25 (1): 93–112.
ske) inovacije so druge spremembe …

(Benner in Tushman 2003).« Str. 93.

»Današnje poslovanje je izred-

47. Aubry (2011) Funkcijska no kompleksno, vsebuje večdi- »The Social Reality of Organisation-
nasproti pro- menzionalne hierarhične strukture
cesna struk- (poslovne enote, divizije, storitve al Project Management at the Interface
tura itd.), ki soobstajajo z raznolikost-
jo projektnih struktur (Galbraith between Networks and Hierarchy.« In­
ternational Journal of Managing Projects in
Business 4 (3): 436–457.

2002).« Str. 438.

»Nekatera podjetja sledijo »one-

stop shop«strategiji in širijo svoj

spekter dejavnosti, da bi zaobjeli velik

Chatain in Osre- nabor proizvodov ali storitev. Druga »The Horizontal Scope of the Firm:
48. Zemsky dotočenost podjetja sledijo drugačnemu načinu
nasproti dif- in se specializirajo na omejen nabor Organizational Tradeoffs vs. Buyer-Sup-
(2007) erenciacija proizvodov, se trudijo biti prepoznani
kot najboljši dobavitelj določene- plier Relationships.« Management Sci­
ence 53 (4): 550–565.

ga tipa storitve. Vsaj dve nasprotujo-

či si sili sodelujeta pri takšnih odločit-

vah.« Str. 550.
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72