Page 92 - Biloslavo, Roberto, Rusjan, Roland. 2018. Strateške dualnosti v teoriji in praksi managementa. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 92
Strateške dualnosti v teoriji in praksi managementa

Zap. št. – Dualnost

Avtor, leto Teoretična podpora Vir
Richard, S Murthi in Ismail
(2007) »/.../ prikazuje potencialen krat- »The Impact of Racial Diversity on Inter-
koročni vpliv nasproti dolgoročnemu
Cowley (1998) vplivu rasne raznolikosti /.../« Str. mediate and Long-Term Performance: The
1213.
Moderating Role of Environmental Con-

text.« Strategic Management Journal 28 (12):
1213–1233.

»/.../ tako dolgoročnost skozi živ­ »Market Structure and Business Perfor-
ljenski ciklus proizvoda in krat-
koročnost med obdobji evforije in re- mance: An Evaluation of Buyer/Seller Pow-
cesije.« Str. 271.
er in the PIMS Database.« Strategic Manage­
ment Journal 9 (3): 271–278.

Smith in Sharicz (2013) »/.../ načrtovana dolgoročna strategi- »The Bi-Modal Organization Balancing Au-
ja se doseže s pomočjo veliko sočas-
nih kratkoročnih aktivnosti.« Str. 134. topoiesis and Fluid Social Networks for Sus-

92 tainability.« The Learning Organization 20
(2): 134–152.

Varadarajan (1983) »/.../ upoštevajoč dolgoročno in krat- »The Sustainable Growth Model: A Tool
koročno dobičkonosnost in prikazi
denarnega toka/.../« Str. 353. for Evaluating the Financial Feasibility of

Market Share Strategies.« Strategic Manage­
ment Journal 4 (4): 353–367.

Lunnan in Haugland (2008) »Kratkoročno poslovanje je primar- »Predicting and Measuring Alliance Perfor-
no pod vplivom dostopa do komple-
mentarnih in strateško pomembnih mance: A Multidimensional Analysis.« Stra­
virov, medtem ko dolgoročno poslo- tegic Management Journal 29 (5): 545–556.
vanje /.../« Str. 545.

Bell in Cover (1988) »/.../ ni bistvenega konflika med do- »Game-Theoretic Optimal Portfolios.«
Sriram in Kalwani (2007) brim kratkoročnim in dolgoročnim Management Science 34 (6): 724–733.
poslovanjem.« Str. 724.
»Optimal Advertising and Promotion Bud-
»/.../ poziteven vpliv tako krat- gets in Dynamic Markets with Brand Equi-
koročnega in dolgoročnega /.../« ty as a Mediating Variable.« Management Sci­
Str. 46. ence 53 (1): 46–60.

Gorenstein (1970) »/.../ za načrtovanje proizvodnje gum »Planning Tire Production.« Management
(tako dolgoročne kot kratkoročne).« Science 17 (2): B72–B82.
Str. B72.

Pollock, Porac in Wade »/.../ ustvariti kompromis med dol- »Constructing Deal Networks: Brokers as
(2004) goročnimi in kratkoročnimi zahteva-
mi /.../« Str. 50. Network ‚Architects‘ in the U. S. IPO Mar-

ket and Other Examples.« The Academy of
Management Review 29 (1): 50–72.

12. – Enovita kultura nasproti subkulture

Earley in Mosakowski »/.../ homogeni in močno heteroge- »Creating Hybrid Team Cultures: An Em-
(2000) ni timi bodo postali bolj uspešni kot
zmerno heterogeni.« Str. 27. pirical Test of Transnational Team Function-

ing.« The Academy of Management Journal 43
(1): 26–49.
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97