Page 93 - Biloslavo, Roberto, Rusjan, Roland. 2018. Strateške dualnosti v teoriji in praksi managementa. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 93
Priloga 2
Zap. št. – Dualnost Teoretična podpora Vir
Avtor, leto
»/.../ ena izmed glavnih prednos- »How Much Difference Is There between
Molina-Morales in ti industrijskega območja je njihova Industrial District Firms? A Net Value Cre-
Martınez-Fernández (2004)
sposobnost kombinirati heterogenost ation Approach.« Research Policy 33 (3):
s homogenostjo.« Str. 477. 473–486.
Cova, Pace in Park (2007) »Izsledki poudarjajo elemente ho- »Global Brand Communities across Bor-
mogenosti in heterogenosti, ki se na-
hajajo v čezmejnih pomenih blagov- ders: The Warhammer Case.« International
nih znamk.« Str. 313. Marketing Review 24 (3): 313–329.
13. – Zunanji in notranji dejavniki motivacije
Lam in Lambermont-Ford »Zunanje nagrajevanje lahko po- »Knowledge Sharing in Organisation- 93
(2010) dre notranjo motivacijo za zanimive
naloge in spodbudi zbiranje znan- al Contexts: A Motivation-Based Perspec-
ja.« Str. 53.
tive.« Journal of Knowledge Management 14
(1): 51–66.
»/.../ zaznave znanstvenikov v zvezi z »Motivation of Scientists in a Government
Jindal-Snape in Snape (2006) notranjimi in zunanjimi dejavniki, ki
Research Institute Scientists’ Perceptions
jih motivirajo in /.../« Str. 1325.
and the Role of Management.« Management
Decision 44 (10): 1325–1343.
Gagné in Deci (2005) »/.../ dihotomija med notranjo in zu- »Self-Determination Theory and Work
nanjo motivacijo /.../« Str. 331.
Motivation.« Journal of Organizational Be
havior 26 (4): 331–362.
Lee, Cheung in Chen (2005) »/.../ zaobjame tako zunanje (zaz- »Acceptance of Internet-Based Learning
nane kot uporabne in enostavne za
uporabo) in notranje (zaznane kot Medium: The Role of Extrinsic and Intrinsic
izpopolnjujoče) motivatorje /.../«
Str. 1095. Motivation.« Information & Management 42
(8): 1095–1104.
Frye (2012) »/.../ zadovoljitev je v splošnem po »An Examination of Job Satisfaction of Ho-
vezana z različnimi notranjimi in zu-
nanjimi dejavniki, ki so motivatorji tel Front Office Managers According to Ex-
/.../« Str. 40.
trinsic, Intrinsic, and General Motivational
Factors.« International Journal of Business and
Social Science 3 (18): 40–52.
Cheng (2012) »/.../ empirični dokazi o vključitvi »Effects of Quality Antecedents on
tako zunanjih kot notranjih motiva-
torjev za popolno /.../« Str.361 E-Learning Acceptance.« Internet Research
22 (3): 361–390.
Zhao in Zhu (2014) »/.../ prikaže odnose med različnimi »Effects of Extrinsic and Intrinsic Moti-
motivatorji (zunanjimi in notranjimi)
ter sodelovanje /.../« Str. 896. vation on Participation in Crowdsourcing
Contest: A Perspective of Self-Determina-
tion Theory.« Online Information Review 38
(7): 896–917.
14. – Učinkovitost nasproti fleksibilnost
De Meyer idr.(1989) »/.../ proizvajalci se trudijo preseči »The Next Competitive Battle the Manu-
kompromis med fleksibilnostjo in
stroškovno učinkovitostjo.« Str. 135. facturing Futures Survey.« Strategic Manage
ment Journal 10 (2): 135–144.
Zap. št. – Dualnost Teoretična podpora Vir
Avtor, leto
»/.../ ena izmed glavnih prednos- »How Much Difference Is There between
Molina-Morales in ti industrijskega območja je njihova Industrial District Firms? A Net Value Cre-
Martınez-Fernández (2004)
sposobnost kombinirati heterogenost ation Approach.« Research Policy 33 (3):
s homogenostjo.« Str. 477. 473–486.
Cova, Pace in Park (2007) »Izsledki poudarjajo elemente ho- »Global Brand Communities across Bor-
mogenosti in heterogenosti, ki se na-
hajajo v čezmejnih pomenih blagov- ders: The Warhammer Case.« International
nih znamk.« Str. 313. Marketing Review 24 (3): 313–329.
13. – Zunanji in notranji dejavniki motivacije
Lam in Lambermont-Ford »Zunanje nagrajevanje lahko po- »Knowledge Sharing in Organisation- 93
(2010) dre notranjo motivacijo za zanimive
naloge in spodbudi zbiranje znan- al Contexts: A Motivation-Based Perspec-
ja.« Str. 53.
tive.« Journal of Knowledge Management 14
(1): 51–66.
»/.../ zaznave znanstvenikov v zvezi z »Motivation of Scientists in a Government
Jindal-Snape in Snape (2006) notranjimi in zunanjimi dejavniki, ki
Research Institute Scientists’ Perceptions
jih motivirajo in /.../« Str. 1325.
and the Role of Management.« Management
Decision 44 (10): 1325–1343.
Gagné in Deci (2005) »/.../ dihotomija med notranjo in zu- »Self-Determination Theory and Work
nanjo motivacijo /.../« Str. 331.
Motivation.« Journal of Organizational Be
havior 26 (4): 331–362.
Lee, Cheung in Chen (2005) »/.../ zaobjame tako zunanje (zaz- »Acceptance of Internet-Based Learning
nane kot uporabne in enostavne za
uporabo) in notranje (zaznane kot Medium: The Role of Extrinsic and Intrinsic
izpopolnjujoče) motivatorje /.../«
Str. 1095. Motivation.« Information & Management 42
(8): 1095–1104.
Frye (2012) »/.../ zadovoljitev je v splošnem po »An Examination of Job Satisfaction of Ho-
vezana z različnimi notranjimi in zu-
nanjimi dejavniki, ki so motivatorji tel Front Office Managers According to Ex-
/.../« Str. 40.
trinsic, Intrinsic, and General Motivational
Factors.« International Journal of Business and
Social Science 3 (18): 40–52.
Cheng (2012) »/.../ empirični dokazi o vključitvi »Effects of Quality Antecedents on
tako zunanjih kot notranjih motiva-
torjev za popolno /.../« Str.361 E-Learning Acceptance.« Internet Research
22 (3): 361–390.
Zhao in Zhu (2014) »/.../ prikaže odnose med različnimi »Effects of Extrinsic and Intrinsic Moti-
motivatorji (zunanjimi in notranjimi)
ter sodelovanje /.../« Str. 896. vation on Participation in Crowdsourcing
Contest: A Perspective of Self-Determina-
tion Theory.« Online Information Review 38
(7): 896–917.
14. – Učinkovitost nasproti fleksibilnost
De Meyer idr.(1989) »/.../ proizvajalci se trudijo preseči »The Next Competitive Battle the Manu-
kompromis med fleksibilnostjo in
stroškovno učinkovitostjo.« Str. 135. facturing Futures Survey.« Strategic Manage
ment Journal 10 (2): 135–144.