Page 97 - Biloslavo, Roberto, Rusjan, Roland. 2018. Strateške dualnosti v teoriji in praksi managementa. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 97
Priloga 2
Zap. št. – Dualnost Teoretična podpora Vir
Avtor, leto
Curseu, Boros in Oerlemans »/.../ medtem ko konflikt med de- »Task and Relationship Conflict in Short-
(2012) lovnimi nalogami in medsebojnim
odnosom prej ločimo na dolgoročne Term and Long-Term Groups: The Critical
skupine, je ta uspešen pri uravnavanju
čustev.« Str. 97. Role of Emotion Regulation.« International
Journal of Conflict Management 23 (1): 97–107.
Sonnentag, Unger in Na- »/.../ odnos v konfliktu med de- »Workplace Conflict and Employee
gel (2013) lovnimi nalogami in medosebnim
odnosom pri delu in dobrem počutju Well-Being: The Moderating Role of de-
zaposlenega /.../« Str. 166.
tachment From Work During Off-Job
Time.« International Journal of Conflict Man
agement 24 (2): 166–183.
19. – Pretekli nasproti prihodnji kazalniki poslovanja
»Na podlagi tega pristopa, ki ga pred- »Using the Fuzzy Analytic Network Pro- 97
laga BSC, ne le finančni pretekli ka-
Yuksel in Dagdeviren (2010) zalniki poslovanja, vendar tudi pri- cess (ANP) for Balanced Scorecard (BSC):
hodnji kazalniki /.../« Str. 1270.
A Case Study for a Manufacturing Firm.«
Expert Systems with Applications 37 (2): 1270–
1278.
Wu in Liao (2014) »/.../ prikaže, kako so prihodnji kazal- »A Balanced Scorecard Envelopment Ap-
niki povezani in vplivajo na pretekle
kazalnike.« Str. 123. proach to Assess Airlines’ Performance.« In
dustrial Management & Data Systems 114 (1):
123–143.
20. – Sledenje trgu nasproti poudarek na tehnologiji
Brem in Voigt (2009) »Z namenom, da vzpostavimo sploš- »Integration of Market Pull and Technolo-
no razumevanje aktivnosti sleden-
ja trgu in poudarku na tehnologiji, gy Push in the Corporate Front End and In-
bodo predstavljene nekatere bistvene
zahteve.« Str. 352. novation Management: Insights from the
German Software Industry.« Technovation
29 (5): 351–367.
Leavy (2010) »/.../ je nagnjen k osredotočenju na »Masterclass: How Innovation in ‚Product
dve strategiji, 'poudarek na tehnologi-
ji' in 'sledenje trgu'.« Str. 31. Language‘ Can Overturn Markets – The
Power of Emotion-Focused Design.« Strate
gy & Leadership 38 (2): 30–36.
Wijen in Duysters (2005) »/.../ kombinacija vpeljevanja teh- »Negotiating Innovation: Product Renew-
nologije (poudarek) in trga (sleden- al as the Outcome of a Complex Bargaining
je).« Str. 73. Process.« R & D Management 35 (1): 73–87.
Salavou in Lioukas (2003) »/.../ tako argumenti sledenja trga »Radical Product Innovations in SMEs:
Ameka (2013) kot poudarek na tehnologiji /.../«
Str. 94. The Dominance of Entrepreneurial Orien-
tation.« Creativity and Innovation Manage
ment 12 (2): 94–108.
»/.../ teorija med sledenjem trga in »Technology Push vs. Market Pull in Tech-
poudarek na tehnologiji /.../« Str. 337.
nology University Innovation Commercial-
ization Case Study: ITB.« Information Man
agement and Business Review 5 (7): 337–341.
Zap. št. – Dualnost Teoretična podpora Vir
Avtor, leto
Curseu, Boros in Oerlemans »/.../ medtem ko konflikt med de- »Task and Relationship Conflict in Short-
(2012) lovnimi nalogami in medsebojnim
odnosom prej ločimo na dolgoročne Term and Long-Term Groups: The Critical
skupine, je ta uspešen pri uravnavanju
čustev.« Str. 97. Role of Emotion Regulation.« International
Journal of Conflict Management 23 (1): 97–107.
Sonnentag, Unger in Na- »/.../ odnos v konfliktu med de- »Workplace Conflict and Employee
gel (2013) lovnimi nalogami in medosebnim
odnosom pri delu in dobrem počutju Well-Being: The Moderating Role of de-
zaposlenega /.../« Str. 166.
tachment From Work During Off-Job
Time.« International Journal of Conflict Man
agement 24 (2): 166–183.
19. – Pretekli nasproti prihodnji kazalniki poslovanja
»Na podlagi tega pristopa, ki ga pred- »Using the Fuzzy Analytic Network Pro- 97
laga BSC, ne le finančni pretekli ka-
Yuksel in Dagdeviren (2010) zalniki poslovanja, vendar tudi pri- cess (ANP) for Balanced Scorecard (BSC):
hodnji kazalniki /.../« Str. 1270.
A Case Study for a Manufacturing Firm.«
Expert Systems with Applications 37 (2): 1270–
1278.
Wu in Liao (2014) »/.../ prikaže, kako so prihodnji kazal- »A Balanced Scorecard Envelopment Ap-
niki povezani in vplivajo na pretekle
kazalnike.« Str. 123. proach to Assess Airlines’ Performance.« In
dustrial Management & Data Systems 114 (1):
123–143.
20. – Sledenje trgu nasproti poudarek na tehnologiji
Brem in Voigt (2009) »Z namenom, da vzpostavimo sploš- »Integration of Market Pull and Technolo-
no razumevanje aktivnosti sleden-
ja trgu in poudarku na tehnologiji, gy Push in the Corporate Front End and In-
bodo predstavljene nekatere bistvene
zahteve.« Str. 352. novation Management: Insights from the
German Software Industry.« Technovation
29 (5): 351–367.
Leavy (2010) »/.../ je nagnjen k osredotočenju na »Masterclass: How Innovation in ‚Product
dve strategiji, 'poudarek na tehnologi-
ji' in 'sledenje trgu'.« Str. 31. Language‘ Can Overturn Markets – The
Power of Emotion-Focused Design.« Strate
gy & Leadership 38 (2): 30–36.
Wijen in Duysters (2005) »/.../ kombinacija vpeljevanja teh- »Negotiating Innovation: Product Renew-
nologije (poudarek) in trga (sleden- al as the Outcome of a Complex Bargaining
je).« Str. 73. Process.« R & D Management 35 (1): 73–87.
Salavou in Lioukas (2003) »/.../ tako argumenti sledenja trga »Radical Product Innovations in SMEs:
Ameka (2013) kot poudarek na tehnologiji /.../«
Str. 94. The Dominance of Entrepreneurial Orien-
tation.« Creativity and Innovation Manage
ment 12 (2): 94–108.
»/.../ teorija med sledenjem trga in »Technology Push vs. Market Pull in Tech-
poudarek na tehnologiji /.../« Str. 337.
nology University Innovation Commercial-
ization Case Study: ITB.« Information Man
agement and Business Review 5 (7): 337–341.