Page 98 - Biloslavo, Roberto, Rusjan, Roland. 2018. Strateške dualnosti v teoriji in praksi managementa. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 98
ateške dualnosti v teoriji in praksi managementa

Zap. št. – Dualnost

Avtor, leto Teoretična podpora Vir

Peters idr. (2012) »Različne študije so prikazale, da »The Impact of Technology-Push and De-
poudarek na tehnologiji in zahteva
po sledenju vpeljujeta inovacije /.../« mand-Pull Policies on Technical Change:
Str. 1296.
Does the Locus of Policies Matter?« Re­
search Policy 41 (8): 1296–1308.

Traill in Meulenberg (2002) »/.../ predlaga, da je tradicionalna »Innovation in the Food Industry.« Agri­
'zahteva-sledenje' nasproti 'tehnologi- business 18 (1): 1–21.
ji-poudarku' nasproti kombinaciji
obojega.« Str. 1.

del Río, Peñasco in Rome- »/.../ v obliki analize zahtev-sledenja »Distinctive Features of Environmental In-
ro-Jordán (2015) in tehnologije-poudarka.« Str. 361.
novators: An Econometric Analysis.« Busi­
ness Strategy and the Environment 24 (6):
361–385.

98 »/.../ to področje prikazuje doka- »Market-Pull and Technology-Push in Man-
ze o silah poudarka na tehnologiji in
Lubik idr. (2003) sledenja trgu.« Str. 10. ufacturing Start-Ups In Emerging Indus-

tries.« Journal of Manufacturing Technology
Management 24 (1): 10–27.

»/.../ v medsebojni povezavi med ino- »Drivers of Sustainable Innovation Push,

Liddle in El-Kafafi (2010) vacijami, ki so usmerjene k trajnim za- Pull or Policy.« World Journal of Enterprenuer­

devam, to sta poudarek na tegnologi- ship, Management and Sustainable Development

ji/sledenje trgu /.../« Str. 303. 6 (4): 293–305.

Zhang, Gensler in Gar- »Predlagani rezultati so v skladu s pre-
cia (2011)
pričanjem, da je lahko poudarek na »A Study of the Diffusion of Alternative

tehnologiji pomemben mehanizem Fuel Vehicles: An Agent-Based Model-

za pospešitev širitve AFV. Sleden- ing Approach.« Journal of Product Innovation
je trgu ima tudi pozitiven vpliv na šir- Management 28 (2): 152–168.
itev /.../« Str. 152.

21. – Oportunizem nasproti dolgoročno partnerstvo

»/.../ potencialni dejavniki, ki »Buyer-Supplier Relations in Industrial

Bensaou in Anderson (1999) omogočajo specifične prednosti kot Markets: When Do Buyers Risk Making Id-

‚kredibilno partnerstvo‘ zmanjša opor- iosyncratic Investments?« Organization Sci­

tunizem dobavitelja.« Str. 460. ence 10 (4): 460–481.

Liu idr. (2010) »/.../ preračunljivo partnerstvo pod- »Managing Opportunism in a Developing
jetja se bo postopoma povečalo kot
tudi oportunistično obnašanje nji- Interfirm Relationship: The Interrelation-
hovih partnerjev.« Str. 850.
ship of Calculative and Loyalty Commit-

ment.« Industrial Marketing Management 39
(5): 844–852.

Achrol in Gundlach (1999) »Tista stran, ki je manj zavezana, uži-
va prevladujočo prednost in se sreču-
je z mešanimi pobudami, ki v odsot-
nosti povezujočih sil, napravi izvedbo »Legal and Social Safeguards against Op-
sodelovanja težje in poveča verjet- portunism in Exchange.« Journal of Retailing
nost za oportunizem (Lindskold 1978, 75 (l): 107–124.
772). Bolj zavezan partner je ranljiv in
zato manj podvržen iskanju oportu-
nističnih prednosti.« Str. 109.
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103