Page 465 - Weiss, Jernej, ur. 2019. Vloga nacionalnih opernih gledališč v 20. in 21. stoletju - The Role of National Opera Houses in the 20th and 21st Centuries. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 3
P. 465
av t o r j i
Florinela Popa (florinelapopa@gmail.com)
je izredna profesorica na Državni univerzi za glasbo v Bukarešti, kjer je di-
plomirala iz glasbene vzgoje in muzikologije. Bila je postdoktorska razi-
skovalka na New Europe College (2011–2012), Glasbenem inštitutu za na-
predne doktorske študije MIDAS in na NUMB (2012–20113). New Europe
College ji je podelil raziskovalno štipendijo (2017). Je avtorica knjig Miha-
il Jora, moderni Evropejec (Bukarešta, 2009) in Sergej Prokofjev (Bukarešta,
2012) ter soavtorica desetih zvezkov iz serije Dokumenti v arhivu Državnega
muzeja »George Enescu«: članki o Georgeu Enescuju v periodiki (Bukarešta,
2009–2017). Prejela je nagrado Združenja romunskih skladateljev in muzi-
kologov za zgodovinopisje (2012).
Tjaša Ribizel (tjasa.ribizel@ff.uni-lj.si)
je doktorirala leta 2013 na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakultete
Univerze v Ljubljani. Zaposlena je na Filozofski fakulteti Univerze v Lju-
bljani, kot asistentka sodeluje na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru,
je asistentka uredništva publikacije Muzikološki zbornik (izhaja pri Znan-
stveni založbi Filozofske fakultete), tehnična urednica monografske publi-
kacije Studia Musicologica Labacensia (izhaja v okviru Festivala Ljubljana
in založbe Univerze na Primorskem) ter članica organizacijskega odbora
Slovenskih glasbenih dni. Deluje tudi kot zborovodkinja in umetniški vod-
ja Študentskega pevskega zbora in Okteta Filozofske fakultete. V zadnjem
času se posveča predvsem gledališkemu delu, v sodelovanju z režiserjem
Draganom Živadinovom.
Cristina Scuderi (cristina.scuderi@uni-graz.at)
je podoktorska raziskovalka in asistentka na Univerzi Karla in Franca v
Gradcu. Diplomirala je iz orgel, čembala in elektronske glasbe. Potem, ko je
sodelovala z gledališčem La Fenice, fundacijo Rinascimento Digitale Fou-
ndation ter univerzama v Fribourgu in Stuttgartu, je poučevala na univer-
zah v Padovi in Firencah kakor tudi na konservatoriju v Benetkah. Je preje-
mnica številnih štipendij in od leta 2005 tudi sodirektorica Mednarodnega
tekmovanja skladateljev v Vidmu ter Festivala nove glasbe »Contempora-
nea«. Trenutno se ukvarja z obnovitvijo italijanske dokumentacije o operi v
Istri in Dalmaciji v 19. stoletju.
Tomaž Svete (tomaz.svete@chello.at)
po končanih študijih kompozicije in dirigiranja na ljubljanski Akademi-
ji za glasbo, je študiral na Dunajski Visoki šoli za glasbo in uprizarjajo-
463
Florinela Popa (florinelapopa@gmail.com)
je izredna profesorica na Državni univerzi za glasbo v Bukarešti, kjer je di-
plomirala iz glasbene vzgoje in muzikologije. Bila je postdoktorska razi-
skovalka na New Europe College (2011–2012), Glasbenem inštitutu za na-
predne doktorske študije MIDAS in na NUMB (2012–20113). New Europe
College ji je podelil raziskovalno štipendijo (2017). Je avtorica knjig Miha-
il Jora, moderni Evropejec (Bukarešta, 2009) in Sergej Prokofjev (Bukarešta,
2012) ter soavtorica desetih zvezkov iz serije Dokumenti v arhivu Državnega
muzeja »George Enescu«: članki o Georgeu Enescuju v periodiki (Bukarešta,
2009–2017). Prejela je nagrado Združenja romunskih skladateljev in muzi-
kologov za zgodovinopisje (2012).
Tjaša Ribizel (tjasa.ribizel@ff.uni-lj.si)
je doktorirala leta 2013 na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakultete
Univerze v Ljubljani. Zaposlena je na Filozofski fakulteti Univerze v Lju-
bljani, kot asistentka sodeluje na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru,
je asistentka uredništva publikacije Muzikološki zbornik (izhaja pri Znan-
stveni založbi Filozofske fakultete), tehnična urednica monografske publi-
kacije Studia Musicologica Labacensia (izhaja v okviru Festivala Ljubljana
in založbe Univerze na Primorskem) ter članica organizacijskega odbora
Slovenskih glasbenih dni. Deluje tudi kot zborovodkinja in umetniški vod-
ja Študentskega pevskega zbora in Okteta Filozofske fakultete. V zadnjem
času se posveča predvsem gledališkemu delu, v sodelovanju z režiserjem
Draganom Živadinovom.
Cristina Scuderi (cristina.scuderi@uni-graz.at)
je podoktorska raziskovalka in asistentka na Univerzi Karla in Franca v
Gradcu. Diplomirala je iz orgel, čembala in elektronske glasbe. Potem, ko je
sodelovala z gledališčem La Fenice, fundacijo Rinascimento Digitale Fou-
ndation ter univerzama v Fribourgu in Stuttgartu, je poučevala na univer-
zah v Padovi in Firencah kakor tudi na konservatoriju v Benetkah. Je preje-
mnica številnih štipendij in od leta 2005 tudi sodirektorica Mednarodnega
tekmovanja skladateljev v Vidmu ter Festivala nove glasbe »Contempora-
nea«. Trenutno se ukvarja z obnovitvijo italijanske dokumentacije o operi v
Istri in Dalmaciji v 19. stoletju.
Tomaž Svete (tomaz.svete@chello.at)
po končanih študijih kompozicije in dirigiranja na ljubljanski Akademi-
ji za glasbo, je študiral na Dunajski Visoki šoli za glasbo in uprizarjajo-
463